Gå til innhold

septemberbruder er dere nervøse !!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

7 september gifter jeg meg med min kjære.

jeg er ikke nervøs i det hele tatt.familien min skjønner ikke att jeg kan være så rolig.

men når lørdagsmorgen kommer så er vel jeg også nervøs.

bare håper jeg har husket alt.

klem fra ei som gleder seg til og bli frue :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er noen "trøst" så var ikke jeg nervøs i det hele tatt for bryllupet jeg; jeg bare gledet meg! Trodde jeg skulle bli skikkelig nervøs dagene før, men da hadde jeg ikke tid til å bli nervøs en gang. Og selve dagen var jeg utrolig rolig og bare nøt timene før vielsen fullt og helt. Det var skikkelig deilig å ikke sitte å være nervøs, så nyt den rolige følelsen så mye som mulig og ikke tenk på alt som kan gå galt. Tenk heller på hvor heldig du er og hvor fantastisk denne dagen blir. (Hentet forøvrig bryllupsbildene våre fra fotografen i dag, og de var så utrolig flotte. Nesten så man opplever bryllupet igjen inni hodet! deilig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler slettet. Den kommentaren var unødvendig, Gjest. Hege (mod.)

Tilbake til tema; Ja, jeg skal gifte meg 25. august og JA, jeg begynner å bli nervøs! Men tar det egentlig med ro, jeg er typen som stresser livet av meg på forhånd, men når det gjelder blir jeg kald som is.

Lykke til alle septemberbruder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke nervøs!! Gleder meg bare, og skjønner ikke at det er noe å være nervøs for. Skal jo ikke holde tale egnang, så det blir sikkert bare kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager igjen :o ! Nervøsiteten går i bølger. Fra helt kald og rolig til panikkangst :ler: He-he. Men jeg har bange anelser for selve dagen, da tror jeg at jeg kommer til å være supernervøs. Rart man skal bli nervøs egentlig ?! Så lenge brudgommen dukker opp går det jo bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...