AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Del Skrevet 24. juli 2019 Kollegaen min mistet sin mor her om dagen, og jeg skal på jobb med henne i morgen. Jeg føler meg ikke så "flink" på slike ting og vet ikke helt hva jeg skal si.. Føler kondolerer er veldig formelt? Anonymkode: 9648b...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 24. juli 2019 #2 Del Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kollegaen min mistet sin mor her om dagen, og jeg skal på jobb med henne i morgen. Jeg føler meg ikke så "flink" på slike ting og vet ikke helt hva jeg skal si.. Føler kondolerer er veldig formelt? Anonymkode: 9648b...091 Jeg ville bare sagt "Så leit å høre om moren din. Si ifra om jeg kan hjelpe med noe", eller noe lignende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 24. juli 2019 #3 Del Skrevet 24. juli 2019 Ikke noe du kan si, -som fikser på den sorgen... Som visp skriver, -og ¨være der¨... Vise att du ¨har ryggen¨ til vedkommende, -gjøre jobb-dagen lettere for vedkommende ved å ta oppgaver \ jobber, -avlaste hvis mulig. Små ting som viser att du bryr deg, uten att det blir ¨kleint¨ OG, -Husk. Ting tar tid, -sorgen er ikke over når begravelsen er over... Alle er forskjellige... Kjipt å misste mamma, -pappa... a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Del Skrevet 24. juli 2019 Er det innafor å gi henne en klem, tror dere? Eller å si "kan jeg gi deg en klem?". Uff, jeg synes det er så vanskelig.. Anonymkode: 9648b...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 24. juli 2019 #5 Del Skrevet 24. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det innafor å gi henne en klem, tror dere? Eller å si "kan jeg gi deg en klem?". Uff, jeg synes det er så vanskelig.. Anonymkode: 9648b...091 Du må nesten se an situasjonen der og da. Du kan stryke henne litt på armen eller noe og se om hun er mottagelig for en klem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 25. juli 2019 #6 Del Skrevet 25. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det innafor å gi henne en klem, tror dere? Eller å si "kan jeg gi deg en klem?". Uff, jeg synes det er så vanskelig.. Anonymkode: 9648b...091 Mitt råd er, -vær flatt ut ærlig, -og ydmyk. -Si det rett ut. ... -Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal være der for deg nå, -men ønsker å gi deg en Skikkelig klem... -Kjørte den ¨stilen¨ da jeg måtte holde visning på pappaen til en nær kolega. ... Noen ganger funker ikke ¨fasader¨ og sånt særlig bra. SI DET FLATT UT. -Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men ønsker å gjøre sÅ GODT JEG KAN, -for deg, -og dine. ... -Ble bra. ... a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå