AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Med snap kan en jo se når poengskalaen øker med et poeng for hver snap en sender / mottar. Vanligvis bryr jeg meg lite, men det hender jeg allikevel faller for fristelsen og sjekker med menn jeg er på flørt med. Mest for å få et mer inntrykk av hvem han er. Men, jeg er klar over at jeg på dette tidspunktet ikke kan si noe om det til han. Å si jeg sjekker snap scoren din høres jo ikke helt bra ut. En jeg hadde en flørt med, han virka egentlig veldig seriøs, men det var mye bilder og poengskalaen økte gjerne med 5-10 poeng. Det var altså veldig flørtebilde og ikke bare hverdagsbilde, ellers hadde jeg ikke tenkt på det. Det var mye løgner jeg oppdaget etterhvert så han kuttet jeg ut. Pga han tidligere er jeg litt ups og jeg har sett at han "nye" også gjør det, men i vesentlig mindre grad. Som sagt, så kan jeg ikke si noe direkte, men har lyst å kommentere det også. Men ikke på en frekk anklagende måte. Forslag til hva en kan si? Tenker jo rett og slett ikke kommentere bilde. Men da vet jeg han vil si noe, så han forventer en reaksjon. Eller å si noe " kjekk du er, var bilde kun for meg? Og så noe blunkefjes. Om det viser seg han er en flørt, så oppdager jeg det nok etterhvert. Anonymkode: e3d3f...f42
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Han er singel og gjør som han vil. Anonymkode: 933f4...c7c 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er singel og gjør som han vil. Anonymkode: 933f4...c7c Joda, helt klart. Men er noe med å ikke ha lyst å være en av veldig mange. Så en kjenner jo på i hvilken grad en skal trekke seg litt unna eller ikke. Anonymkode: e3d3f...f42 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, helt klart. Men er noe med å ikke ha lyst å være en av veldig mange. Så en kjenner jo på i hvilken grad en skal trekke seg litt unna eller ikke. Anonymkode: e3d3f...f42 Vet, var derfor jeg skrev det. Han ser ikke på deg med samme øyne som du ser på han. Anonymkode: 933f4...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet, var derfor jeg skrev det. Han ser ikke på deg med samme øyne som du ser på han. Anonymkode: 933f4...c7c Nei, kanskje eller kanskje ikke. Forskjellen kan også være at jeg ikke har behov for bekreftelse og flørt med mange om gangen. Anonymkode: e3d3f...f42 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med snap kan en jo se når poengskalaen øker med et poeng for hver snap en sender / mottar. Vanligvis bryr jeg meg lite, men det hender jeg allikevel faller for fristelsen og sjekker med menn jeg er på flørt med. Nå er det ikke sånn at en snap nødvendigvis gir ett poeng... Kjenner folk med 1 mill i snapscore, og de har ikke sendt 1 million bilder. Anonymkode: daded...9d0 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke sånn at en snap nødvendigvis gir ett poeng... Kjenner folk med 1 mill i snapscore, og de har ikke sendt 1 million bilder. Anonymkode: daded...9d0 De har kanskje mottatt 1 million bilder da. 😉 Mulig en får mer poeng med å sende video, men ser hos meg selv at poengene øker med hvert bilde jeg sender / mottar. Anonymkode: e3d3f...f42 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #8 Skrevet 25. juli 2019 En jeg hadde en flørt med økte poengscore med 5000 på ei uke.... trengte ikke si no- droppa hele fyren. Anonymkode: 19536...e7d 2
Solstrålen. Skrevet 25. juli 2019 #9 Skrevet 25. juli 2019 Skjønner ikke at dere gidder å sitte og overanalysere og legge masse forhåpninger og skuffelse i en snapscore. For alt dere vet kan det hende han snapper med kompiser samtidig. Play stupid games, win stupid prizes. Dere sårer bare dere selv. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #10 Skrevet 25. juli 2019 55 minutter siden, Solstrålen. skrev: Skjønner ikke at dere gidder å sitte og overanalysere og legge masse forhåpninger og skuffelse i en snapscore. For alt dere vet kan det hende han snapper med kompiser samtidig. Play stupid games, win stupid prizes. Dere sårer bare dere selv. Ts her. Selvsagt har du helt rett. En aner jo ingen ting utifra kun en snap, men... noe indikator får en jo allikevel. Jeg må / skal slutte å analysere - overanalysere over ting jeg ikke vet noe om. Play stupid games, win stupid prizes er vel noe i det. 😉 Anonymkode: e3d3f...f42
Solstrålen. Skrevet 25. juli 2019 #11 Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Selvsagt har du helt rett. En aner jo ingen ting utifra kun en snap, men... noe indikator får en jo allikevel. Jeg må / skal slutte å analysere - overanalysere over ting jeg ikke vet noe om. Play stupid games, win stupid prizes er vel noe i det. 😉 Anonymkode: e3d3f...f42 Ja, hvem vet. Kanskje han kunne vært the one, men når du sitter å tenker det verste så synes jeg at du ødelegger for deg selv 😕 Jeg lar konsekvent være å se på snapscore, hvem gutter følger på insta osv. Fordi det kan bli negative følelser av sånt. Og man frarøver seg den fine gode tida når man først blir kjent med noen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #12 Skrevet 25. juli 2019 23 minutter siden, Solstrålen. skrev: Ja, hvem vet. Kanskje han kunne vært the one, men når du sitter å tenker det verste så synes jeg at du ødelegger for deg selv 😕 Jeg lar konsekvent være å se på snapscore, hvem gutter følger på insta osv. Fordi det kan bli negative følelser av sånt. Og man frarøver seg den fine gode tida når man først blir kjent med noen. Ts her... Ja, akkurat det du sier... det sier jeg også til meg selv når de tankene kommer. Men...ikke alltid så lett å snu tankene. En har dessverre altfor lett å tenke for mye tull basert på ting en ikke vet noe om. Anonymkode: e3d3f...f42
Carrot Skrevet 25. juli 2019 #13 Skrevet 25. juli 2019 er det ikke over middels feil å sjekke snapscoren til folk? Uansett setting? 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #14 Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, Carrot skrev: er det ikke over middels feil å sjekke snapscoren til folk? Uansett setting? En ting å sjekke det, en annen ting å anklage noen for antall snap vedkommende sender. Anonymkode: e3d3f...f42 2
Carrot Skrevet 25. juli 2019 #15 Skrevet 25. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En ting å sjekke det, en annen ting å anklage noen for antall snap vedkommende sender. Anonymkode: e3d3f...f42 personlig syns jeg det å sjekke er langt over hva man gjør - hvorfor i all verden skulle jeg ha behov for å sjekke hvor mange snaps noen får / sender? og OM man sjekker er det ris til egen bak så hvorfor skulle det være positivt på noen måte? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #16 Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, Carrot skrev: personlig syns jeg det å sjekke er langt over hva man gjør - hvorfor i all verden skulle jeg ha behov for å sjekke hvor mange snaps noen får / sender? og OM man sjekker er det ris til egen bak så hvorfor skulle det være positivt på noen måte? Er vel strengt tatt ikke positivt. Uansett så tror jeg at om en leiter etter feil... så finner en alltid noe. Men.. med følelser så er det ikke alltid en tenker logisk. Anonymkode: e3d3f...f42 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå