AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Hei! Jeg lurer rett og slett på hvordan dere plasserer armene når dere er på do? Er livredd for at den brukte hånda skal treffe spesielt magen/lår ved et uhell mens jeg er på do. Har noen ganger skjedd at for eksempel tommelen sneier sida på låret når jeg skal flytte hånda med dopapir bak rompa. Da får jeg panikk for bakterier. Anonymkode: d2595...f85
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Da er hånda med tommelen som sneier den hånda som brukes til å tørke. Fra TS Anonymkode: d2595...f85
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Noen ganger kommer jeg i skade for å få bæsj på fingrene når jeg tørker meg. Shit happens. Anonymkode: 1dabe...b7d 13
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Det driter jag faktisk i. Anonymkode: 47cfe...daf 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen ganger kommer jeg i skade for å få bæsj på fingrene når jeg tørker meg. Shit happens. Anonymkode: 1dabe...b7d Mener liksom at jeg mens jeg sitter på do så snitter en finger jeg har brukt til å tørke for eksempel siden av låret når jeg skal flytte en ny runde dopapir bak rompa. Anonymkode: d2595...f85
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg lurer rett og slett på hvordan dere plasserer armene når dere er på do? Er livredd for at den brukte hånda skal treffe spesielt magen/lår ved et uhell mens jeg er på do. Har noen ganger skjedd at for eksempel tommelen sneier sida på låret når jeg skal flytte hånda med dopapir bak rompa. Da får jeg panikk for bakterier. Anonymkode: d2595...f85 Jeg har albuene støttet mot lårene. Jeg ordner meg slik at jeg har nok papirtørk i den hånden som ikke skal brukes til å tørke med, før jeg begynner å tørke der bak Anonymkode: 4264c...d09
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har albuene støttet mot lårene. Jeg ordner meg slik at jeg har nok papirtørk i den hånden som ikke skal brukes til å tørke med, før jeg begynner å tørke der bak Anonymkode: 4264c...d09 Hånden din må jo da uansett passere frem og tilbake på siden av låret, for å hente mer papir i den andre hånden, så det løser ikke ts sine bekymringer.. Anonymkode: 1dabe...b7d
Skeivskank Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 Det høres egentlig ut som du er litt hysterisk. Bakterier er ikke farlige så lenge du har normal håndhygiene. Hva gjør vell litt bakterier på låret? Har du tenkt på hvor skitten håndtakene er på offentlige steder, knottene på vasken, setene på bussen osv. 15
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hånden din må jo da uansett passere frem og tilbake på siden av låret, for å hente mer papir i den andre hånden, så det løser ikke ts sine bekymringer.. Anonymkode: 1dabe...b7d Hm. Mine hender berører aldri hverandre eller låret under denne operasjonen Og jeg bruker den rene hånden til å trekke på meg truse og bukse med. Anonymkode: 4264c...d09
Jensine Skrevet 24. juli 2019 #10 Skrevet 24. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener liksom at jeg mens jeg sitter på do så snitter en finger jeg har brukt til å tørke for eksempel siden av låret når jeg skal flytte en ny runde dopapir bak rompa. Anonymkode: d2595...f85 Men tenk på alle som bruker den besmittede hånda til å skru på vannkrana etterpå. Vasker du hendene, vannkrana og så hendene igjen også? 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #11 Skrevet 24. juli 2019 Det har jeg virkelig aldri tenkt på. Anonymkode: c6d97...36c 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #12 Skrevet 24. juli 2019 Det høres plagsomt ut å ha slike bekymringer ts. Har du vurdert å få terapi for dette? Anonymkode: 4264c...d09 11
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. juli 2019 #13 Skrevet 24. juli 2019 Aldri tenkt på. Du høres forresten noe hysterisk ut.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #14 Skrevet 24. juli 2019 Den brukte hånda er vel ikke brukt før besøket på toalettet er over, og da skal vel ikke hendene i hvilestilling? Holder stort sett på med å trekke ut papir om jeg tisser og ofte albuene på knærne om jeg skal drite. Men, sånn litt mer alvorlig sagt, om dette opptar deg pga angst for bakterier og gjør at pulsen din stiger og du blir redd for gjøre feil/ta feil på låret eller lignende, så er dette noe som hemmer deg i hverdagen, og kan utvikle seg videre til mer seriøse tvangstanker eller -handlinger. Så dette er faktisk noe du burde snakke med legen din om, for å få hjelp til å mestre disse tankene og frykten bedre. Anonymkode: 4bebc...39c 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #15 Skrevet 24. juli 2019 Fra TS her, synes dere ikke det er ekkelt om fingeren jeg har brukt til å tørke meg sneier låret mitt? Eller er det så få bakterier som treffer at det går fint an å bare ta på seg tøyet og fortsette med vanlig hygiene? Anonymkode: d2595...f85
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #16 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fra TS her, synes dere ikke det er ekkelt om fingeren jeg har brukt til å tørke meg sneier låret mitt? Eller er det så få bakterier som treffer at det går fint an å bare ta på seg tøyet og fortsette med vanlig hygiene? Anonymkode: d2595...f85 Nei det er ikke ekkelt. Og JA du kan bare ta på deg tøyet og ikke tenke på at fingeren eller hånden sneiet låret ditt eller andre steder på kroppen. Anonymkode: 4264c...d09 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #17 Skrevet 24. juli 2019 Har som noen spør om vurdert terapi for dette, da jeg opplever at det hemmer hverdagen min. Har ekstreme tvangstanker når der gjelder hygiene etter do besøk, har fått kraftig utover huden på armene mine. Skjønner at jeg bør ta kontakt med terapeut, men er så flau for å ta det opp. Anonymkode: d2595...f85
Gjest Lama_Drama Skrevet 24. juli 2019 #18 Skrevet 24. juli 2019 Har du drit på fingeren? Vis ikke er det helt ok.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #19 Skrevet 24. juli 2019 Tenk på barn som er ute og leker i sandkassen/andre steder i gress o.l. og som får hundebæsj og kattebæsj både på klær og fingre og kanskje inni munnen også. De overlever også, og kommer hjem og har med seg avføringsbakterier som blir spredt rundt omkring i huset. Det går også helt fint Anonymkode: 4264c...d09 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #20 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har som noen spør om vurdert terapi for dette, da jeg opplever at det hemmer hverdagen min. Har ekstreme tvangstanker når der gjelder hygiene etter do besøk, har fått kraftig utover huden på armene mine. Skjønner at jeg bør ta kontakt med terapeut, men er så flau for å ta det opp. Anonymkode: d2595...f85 Terapeuten har hørt mye verre ting før. Garantert. Anonymkode: c6d97...36c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå