Gå til innhold

Reise til Russland

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på sier nå jeg. Russland i seg selv er en opplevelse, selv om det ikke funker med dama. Og du blir ikke slått ned i første og beste smug. Klart man må bruke sunn fornuft, men det gjelder jo alle steder. Trenger ikke å svartmale det helt. Føler meg tusen gang tryggere i Russland enn i Oslo f.eks.

Anonymkode: 8de44...c39

Ukraina er bedre. Moderne mer, fredelig, europavennlig, vakre kvinner, billig, alt du ønske.

Anonymkode: 363ba...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har selv aldri hørt om bakmenn som lurer en til å besøke Russland eller om turister som blir avlyttet. Kanskje en eks eller en annen mann kan dukke opp men ikke noe bakmenn, det er jo kjempe lett å spore opp et slikt opplegg for å så smelle på med 10-15 år fengsel for de innvolverte, dårlig butikk.

Som tilreisende blir man for det meste å reise med taxi til og fra offentlige steder for sightseeing og handel. Hvis man unngår å dra på utesteder så skal det godt gjøres å komme i noe som helst trøbbel. Hvis man ser på Numbeo rankings over land etter kriminalitet så er indeksen i Russland lavere enn Sverige og Australia; https://www.numbeo.com/crime/rankings_by_country.jsp

Endret av Mujahedin
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Mujahedin said:

Jeg har selv aldri hørt om bakmenn som lurer en til å besøke Russland eller om turister som blir avlyttet. Kanskje en eks eller en annen mann kan dukke opp men ikke noe bakmenn, det er jo kjempe lett å spore opp et slikt opplegg for å så smelle på med 10-15 år fengsel for de innvolverte, dårlig butikk.

Som tilreisende blir man for det meste å reise med taxi til og fra offentlige steder for sightseeing og handel. Hvis man unngår å dra på utesteder så skal det godt gjøres å komme i noe som helst trøbbel. Hvis man ser på Numbeo rankings over land etter kriminalitet så er indeksen i Russland lavere enn Sverige og Australia; https://www.numbeo.com/crime/rankings_by_country.jsp

Det har altså jeg, selv om det er annenhånds informasjon. Jeg tror faktisk det er sant, selv om det kan ha dreid seg om en sjalu bolereks av dama, med kamerater. Detaljene har jeg ikke fått rede på.

Anonymkode: 2d0c4...2eb

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på sier nå jeg. Russland i seg selv er en opplevelse, selv om det ikke funker med dama. Og du blir ikke slått ned i første og beste smug. Klart man må bruke sunn fornuft, men det gjelder jo alle steder. Trenger ikke å svartmale det helt. Føler meg tusen gang tryggere i Russland enn i Oslo f.eks.

Anonymkode: 8de44...c39

Det er bra å høre, jeg får jobbe med saken. Det er jo ikke verdens nederlag om det ikke fungerer med dama. Jeg merker jo allerede det knirker når det skrives i igjennom facebook meldinger... Men trengte råd angående om jeg skulle dra over til Russland hun kommer i møte der. 

Jeg er ikke trygg i Oslo i det hele tatt, da har jeg altså noe bedre i vente.

Anonymkode: 191ef...5f9

AnonymBruker
Skrevet
On 7/24/2019 at 5:19 PM, AnonymBruker said:

Russere ser på Vestlige som vandrende bankomater.

Ikke gå ut etter at mørket har senket seg.  Check

Ikke dra ut på bygda. Check

Pass deg for å være alene noe sted. Check

Det har skjedd flere ganger at Vestlige TV-kanaler som har oppholdt seg i Russland er blitt frastjålet kamera og alt mulig utstyr. Hva med Sverige?

De avlytter rommene til Vestlige, fortsatt. Nuvel

Jeg ville heller dratt til Ukraina, om jeg var deg. Mange vakre kvinner der. Hilsen ukrainer. Ukraina er fint det også det skal jeg ikke si noe på, men liker meg i russland

Anonymkode: 363ba...558

Anonymkode: 80abc...59f

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vedkommende som jeg prater med på facebook ikke er veldig relevant for meg. Allerede nå er hun veldig aggressiv. Hun tror man skal bli kjent med å bare skrive. Jeg liker ikke det. 

Anonymkode: 191ef...5f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...