AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Er det trygt å reise til Russland? Er det lettere å reise til Russland enn det man tror? Jeg har lyst å treffe ei kvinne som jeg har fått kontakt med der. Anonymkode: 191ef...5f9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Det er normalt sett trygt å reise til Russland som turist. Men om du drar for å treffe en nettbekjent, bør du være veldig forsiktig. Det er mye svindel i den bransjen, og jeg har hørt om folk som gikk rett i armene på muskelmenn da flyet landa. Anonymkode: 2d0c4...2eb 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Har aldri følt meg utrygg i Russland, men har stort sett bare besøkt mindre steder så jeg kan ikke uttale meg om storbyene. Du må ha invitasjon og visum, men det vet du sikkert. Ellers har ikke jeg opplevd det som spesielt trøblete å reise dit. Anonymkode: 8de44...c39
Gjest ThotSlayer Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Møt henne for guds skyld på en cafe eller på et offentlig sted
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Når jeg skrev dette i utgangspunktet så anså jeg å møte henne som det tryggeste. Men å reise til Russland så jeg som mer utfordrende. Men kanskje jeg bør være forsiktig, selv om det er facebook forbindelse jeg har fått. Anonymkode: 191ef...5f9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 Russland er trygt men ta forhåndsregler som i alle andre land. Invitasjon kan du kjøpe for 200 kroner på internett og ellers er visumprosessen grei. Anonymkode: 7f44b...7a8 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 7 minutter siden, ThotSlayer said: Møt henne for guds skyld på en cafe eller på et offentlig sted Altså ikke avtal å møte henne på flyplassen. Lyv gjerne en dag på når du skal komme også; kom en dag tidligere enn du forteller henne. Kan du reise med andre, type pakketur, så er det også en fordel, selv om du ikke har planer om å tilbringe særlig tid med de andre i gruppen. Anonymkode: 2d0c4...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 Russiske kriminelle er temmelig voldelige. Du vil ikke havne i en situasjon der du har med dem å gjøre. Hvis du kan unngå det. Anonymkode: 2d0c4...2eb
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det trygt å reise til Russland? Er det lettere å reise til Russland enn det man tror? Jeg har lyst å treffe ei kvinne som jeg har fått kontakt med der. Anonymkode: 191ef...5f9 Ikke vær naiv, betal heller en flybillett på henne hit. Ellers har jeg vært 2gg. i St. Petersburg, ikke noe problem. Oppfatter det som nesten tryggere i storbyer, så lenge du bruker vett. De er mer vant med vestlige turister, på småsteder skiller du deg mer ut. Anonymkode: 0a383...d44 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #10 Skrevet 24. juli 2019 Russere ser på Vestlige som vandrende bankomater. Ikke gå ut etter at mørket har senket seg. Ikke dra ut på bygda. Pass deg for å være alene noe sted. Det har skjedd flere ganger at Vestlige TV-kanaler som har oppholdt seg i Russland er blitt frastjålet kamera og alt mulig utstyr. De avlytter rommene til Vestlige, fortsatt. Jeg ville heller dratt til Ukraina, om jeg var deg. Mange vakre kvinner der. Hilsen ukrainer. Anonymkode: 363ba...558 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #11 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Russere ser på Vestlige som vandrende bankomater. Ikke gå ut etter at mørket har senket seg. Ikke dra ut på bygda. Pass deg for å være alene noe sted. Det har skjedd flere ganger at Vestlige TV-kanaler som har oppholdt seg i Russland er blitt frastjålet kamera og alt mulig utstyr. De avlytter rommene til Vestlige, fortsatt. Jeg ville heller dratt til Ukraina, om jeg var deg. Mange vakre kvinner der. Hilsen ukrainer. Anonymkode: 363ba...558 Mulig det. Men ukrainere er ganske sterke mennesker. I alle fall de jeg har møtt. I enda større grad enn den vanlige russer, kanskje. Du må være klar for en veldig viljesterk person, da. Anonymkode: 2d0c4...2eb
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #12 Skrevet 24. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Russere ser på Vestlige som vandrende bankomater. Ikke gå ut etter at mørket har senket seg. Ikke dra ut på bygda. Pass deg for å være alene noe sted. Det har skjedd flere ganger at Vestlige TV-kanaler som har oppholdt seg i Russland er blitt frastjålet kamera og alt mulig utstyr. De avlytter rommene til Vestlige, fortsatt. Jeg ville heller dratt til Ukraina, om jeg var deg. Mange vakre kvinner der. Hilsen ukrainer. Anonymkode: 363ba...558 Vel, Kiev og Odessa er vel ikke helt fri for kriminalitet de heller. Anonymkode: 0a383...d44
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #13 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, Kiev og Odessa er vel ikke helt fri for kriminalitet de heller. Anonymkode: 0a383...d44 Men så lenge du ikke driver med kriminalitet så trenger du ikke bekymre deg. De er veldig vant med turister i både Kyiv og Odessa. Anonymkode: 363ba...558 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #14 Skrevet 24. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Russere ser på Vestlige som vandrende bankomater. Ikke gå ut etter at mørket har senket seg. Ikke dra ut på bygda. Pass deg for å være alene noe sted. Det har skjedd flere ganger at Vestlige TV-kanaler som har oppholdt seg i Russland er blitt frastjålet kamera og alt mulig utstyr. De avlytter rommene til Vestlige, fortsatt. Jeg ville heller dratt til Ukraina, om jeg var deg. Mange vakre kvinner der. Hilsen ukrainer. Anonymkode: 363ba...558 Det var da voldsomt. Jeg har både vandret rundt i mørket alene og vært langt ute på bygda, flere ganger. Burde sannsynligvis vært død både tre og fire ganger da... Anonymkode: 8de44...c39 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #15 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var da voldsomt. Jeg har både vandret rundt i mørket alene og vært langt ute på bygda, flere ganger. Burde sannsynligvis vært død både tre og fire ganger da... Anonymkode: 8de44...c39 Poenget er at det finnes folk som utnytter kjærlighetssøkende menn, og bruker superflotte damer som åte. For å utnytte disse mennene økonomisk. Det er et faktum. Det finnes flotte, russiske damer, som er interessert i et forhold med menn i Norge. De er gjerne ikke superpene. Men det finnes også kriminelle, som vil utnytte norske menn. Vær litt forsiktig. Anonymkode: 2d0c4...2eb 3
Mujahedin Skrevet 24. juli 2019 #16 Skrevet 24. juli 2019 Jeg har bodd i Russland og det er relativt trygt, spessielt i storbyene. Rettsystemet fungerer selv om det er korrupt, noe som er til fordel for deg som har råd til å reise hit og dit. Som andre har sagt så er det bedre å invitere damen til Norge men det er generelt sett ikke noe galt i å reise dit heller. Om jeg møtte noen på nettet og ble invitert til f.eks Murmansk så hadde jeg ikke vært redd for å reise dit. Verste frykten er vel at man bli tatt imot av noen sterke menn som kidnapper en, vel det tror jeg er meget usannsynlig da russiske myndigheter er raske med å spore opp IP adresser og diverse digitale spor. Dessuten så er det mange rike mennesker i Russland også og du er neppe den rikeste personen i byen, langt ifra. Det kan være til sketchy til tider og man kan komme i kjipe situasjoner om man ferdes alene i en eller annen ghetto på kvelden men det kan være farlig i Norge også, da spessielt på lørdagskveldene. Om du skal ferdes i ghettoen så kanskje legg fra deg mobilen og visa kortet slik at du ikke mister for mye om du blir ranet, ta så kontakt med politiet og de vil sikkert hjelpe deg da spessielt om du legger opp til det. Ran og slikt småkriminalitet er veldig ulovlig og blir tatt på alvor i Russland. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #17 Skrevet 24. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Russiske kriminelle er temmelig voldelige. Du vil ikke havne i en situasjon der du har med dem å gjøre. Hvis du kan unngå det. Anonymkode: 2d0c4...2eb Ikke så veldig annerledes enn "norske" kriminelle som holder til i Oslo øst da... Anonymkode: b3fea...d5a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #18 Skrevet 25. juli 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Russere ser på Vestlige som vandrende bankomater. Ikke gå ut etter at mørket har senket seg. Ikke dra ut på bygda. Pass deg for å være alene noe sted. Det har skjedd flere ganger at Vestlige TV-kanaler som har oppholdt seg i Russland er blitt frastjålet kamera og alt mulig utstyr. De avlytter rommene til Vestlige, fortsatt. Jeg ville heller dratt til Ukraina, om jeg var deg. Mange vakre kvinner der. Hilsen ukrainer. Anonymkode: 363ba...558 Hun er faktisk ukrainer, men bor i Russland Anonymkode: 191ef...5f9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #19 Skrevet 25. juli 2019 Virkelig god råd dere har gitt, jeg har lest igjennom dem alle, så må virkelig tenke igjennom hva jeg gjør når jeg er der. Å være en vandre bankautomat vil jeg jo svært unngå å være, og helst ikke komme i kontakt med bakmenn. Litt usikker om det er verdt å satse på noe langdistanse forhold, merker jeg er ikke 100 % på valget. Anonymkode: 191ef...5f9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #20 Skrevet 25. juli 2019 Kjør på sier nå jeg. Russland i seg selv er en opplevelse, selv om det ikke funker med dama. Og du blir ikke slått ned i første og beste smug. Klart man må bruke sunn fornuft, men det gjelder jo alle steder. Trenger ikke å svartmale det helt. Føler meg tusen gang tryggere i Russland enn i Oslo f.eks. Anonymkode: 8de44...c39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå