Gå til innhold

Blowjob hver dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

SIngel nå da, men oralsex er naturlig del av sex for meg, så det blir jo like ofte som man har sex. Daglig, med andre ord.

Koselig å suge han til han kommer om morgenen, men jeg går oftest ned på han mest som forspill. Eller så er det han som slikker meg, eller så går vi bare rett på penetrering. Elsker å suge, men jeg er ofte kåt som et uvær på morgenen og vil gjerne ha noe tilbake, hadde vært dritkjedelig i lengden å bare gitt en blowjob hver dag.

Anonymkode: 9c94c...4a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil benytte anledningen til å berømme alle dere damene som gir mannen deres bj under menstruasjon. Det viser at dere virkelig bryr dere om den andre har behov sett at dere ikke kanskje kan nyte selv på lik linje.. Har aldri hatt det slik, men hadde følt meg veldig verdsatt 😊👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
På 24.7.2019 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Husk at menns kapasitet og behov varierer fra mann til mann. En med nivå 35 kan ha 5 ganger høyere verdier enn en med nivå 7. Selv om begge ligger i ytterste del av normalfordelingen, så vil en kvinne merke raskt hvis hun er for pågående. Er han MANN så vil hun få beskjed hvis hun ikke er det nok. KVINNER, gi beskjed hvis du selv ikke er HAPPY.

Som menn er og kvinner ulike. Det er derfor lurt å prøve seg frem til en finner sin match. TS kan nok ha gjort det. Vi andre kan ikke mene for mye om TS sitt sexliv. Nyt heller eget sexliv, og gjør ditt beste. Da fortjener du det samme tilbake.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 34525...202

Forsto ikke mye av dette svaret. Jeg har et godt sexliv med mannen min hvor vi begge er fornøyde. Ts må gjerne suge mannen sin så mye hun vil for meg. Mitt innlegg var en respons på Ts spørsmål om det var vanlig å gi en blowjob hver dag, noe jeg tviler på er så vanlig i de fleste forhold. Og hva betyr egentlig 23/18 over og ut? 🤔

Anonymkode: 187c2...5f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsto ikke mye av dette svaret. Jeg har et godt sexliv med mannen min hvor vi begge er fornøyde. Ts må gjerne suge mannen sin så mye hun vil for meg. Mitt innlegg var en respons på Ts spørsmål om det var vanlig å gi en blowjob hver dag, noe jeg tviler på er så vanlig i de fleste forhold. Og hva betyr egentlig 23/18 over og ut? 🤔

Anonymkode: 187c2...5f8

Det betyr at den fiktive karakteren han spiller ut på internett har en tiss som er 23 cm lang og 18 cm i omkrets.

Anonymkode: 93710...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som du gidder å ha penisen i halsen hver morgen (365).

Tull! 

Anonymkode: d62e6...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...