AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #21 Skrevet 24. juli 2019 For meg høres det ut som at sex for enkelte/ganske mange er en "ting" man utveksler ala seksuelle tjenester. Hvor blir det av resten som har med følelser å gjøre? For meg høres det trist ut å være et seksuelt hjelpemiddel for sin partner. Som et møbel i hjemmet. Anonymkode: 57ac1...a98 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #22 Skrevet 24. juli 2019 Jeg er en kvinne som fort kjeder meg seksuelt dersom noe blir rutine, så å gi min mann blowjob hver morgen hadde kjedet meg tredje morgen. Jeg takler rett og slett ikke seksuelle rutiner. Hva som helst som begynner å bli slik at jeg vet akkurat hva som skjer er døden for min lyst. Siden menn fort og lett faller inn i rutiner gjør jeg stor innsats for at vi ikke skal gjøre det. Passer på at vi har sex til ulike tider, ulike steder og i ulike stillinger. Angående spørsmålet suger jeg ca annen hver gang vi har sex, som en del av leken. Blowjob som hele leken, til finalen, skjer nærmest kun når jeg har mens, blør for mye til at vi kan ha samleie, og anal av en eller annen grunn ikke er aktuelt heller. Dette fordi min mann nå er i slutten av 40 årene, og nå er det ikke sex mer enn hver tredje dag, med mindre det er ferie. Om jeg er så grei at han alene får full service er det altså nesten en uke for meg uten sex, og det er ikke litt aktuelt. Anonymkode: 72c99...380 7
jabx Skrevet 24. juli 2019 #23 Skrevet 24. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Næmmen hælledussan for en dyktig og flink liten konemor du er Ts. Virkelig flink flink flink pike 👏👏👏 Hva gjør samboeren for deg hver morgen? Anonymkode: 507cc...e4a Ja, jeg synes hun er flink. Og hvorfor ikke gjøre noe partneren elsker? Jeg hadde en kjæreste som elsket å bli slikket. Jeg gjorde det når som helst når hun ønsket det, av og til flere ganger om dagen. Med glede. Nå skal det sies at jeg kunne få henne til å komme veldig raskt hvis jeg ville, så det var aldri slik at jeg måtte holde på i evigheter og slite meg ut... Men uansett, det skulle bare mangle at man ønsker å gi partneren sin så mye nytelse som mulig. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #24 Skrevet 24. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste forresten innlegget mitt en gang til, og min tolkning av ditt svar er at du ville tolke det i verste mening men du er vel bare en av "dem" her på kvinneguiden Anonymkode: 49610...23c Du gir ikke full BJ før 2. runden men vet at han ikke klarer 2 runder. Du skriver og at han eventuelt da ikke er like hard, så da "gidder" du ikke. Wow. Du bekreftet med dine svar det jeg antok. Du har et instrumentelt forhold til sex og fremstiller deg som rimelig beregnende. At du ikke ser det selv er jo ikke uvanlig når mønsteret er som det er. Anonymkode: 34525...202 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #25 Skrevet 24. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For å klargjøre, en blowjob er når man suger til orgasme (blow). Å suge litt som foreplay er ikke en blowjob Anonymkode: 75951...30e Ehhhh. Jo, det er det. Anonymkode: 471e2...414 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #26 Skrevet 24. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gir ikke full BJ før 2. runden men vet at han ikke klarer 2 runder. Du skriver og at han eventuelt da ikke er like hard, så da "gidder" du ikke. Wow. Du bekreftet med dine svar det jeg antok. Du har et instrumentelt forhold til sex og fremstiller deg som rimelig beregnende. At du ikke ser det selv er jo ikke uvanlig når mønsteret er som det er. Anonymkode: 34525...202 Hvor får du det fra at vi har to runder???? Tror du mannen er uenig i hvordan vi gjør det, så tar du feil. Han har nemlig samme "instrumentelle" forhold til sexen vår som jeg har 🙄 men dette skjønner ikke du, før du blir en god sexpartner;) Anonymkode: 49610...23c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #27 Skrevet 24. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør samboeren for deg hver morgen? Har du aldri gitt noe uten å forventet noe tilbake? Anonymkode: b8069...3ad 1
LeneXCII Skrevet 24. juli 2019 #28 Skrevet 24. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte er det vanlig å gi en blowjob til samboer? Suger mannen stort sett hver dag (til utløsning). Han er kåt og jeg synes han fortjener det 😉 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #29 Skrevet 25. juli 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Nei, jeg prioriterer på en slik måte at jeg er garantert sex. Som sagt, hadde han klart å bli stiv igjen etter 30 min, hadde jeg fullført mye oftere. Og for ordensskuld. Jeg er klarover at dei aller fleste menn klarer å få den opp, men den blir ikke like stiv og stor igjen. Det har ingen mann klart etter at jeg og se partnerene mine bikket 18, og den er halvfeit er den ikke like god. Anonymkode: 49610...23c Seriøst? Jeg fikk meg en selvtillitsboost nå, i hvert fall. 😄 Anonymkode: 92807...cef 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #30 Skrevet 25. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som fort kjeder meg seksuelt dersom noe blir rutine, så å gi min mann blowjob hver morgen hadde kjedet meg tredje morgen. Jeg takler rett og slett ikke seksuelle rutiner. Hva som helst som begynner å bli slik at jeg vet akkurat hva som skjer er døden for min lyst. Siden menn fort og lett faller inn i rutiner gjør jeg stor innsats for at vi ikke skal gjøre det. Passer på at vi har sex til ulike tider, ulike steder og i ulike stillinger. Angående spørsmålet suger jeg ca annen hver gang vi har sex, som en del av leken. Blowjob som hele leken, til finalen, skjer nærmest kun når jeg har mens, blør for mye til at vi kan ha samleie, og anal av en eller annen grunn ikke er aktuelt heller. Dette fordi min mann nå er i slutten av 40 årene, og nå er det ikke sex mer enn hver tredje dag, med mindre det er ferie. Om jeg er så grei at han alene får full service er det altså nesten en uke for meg uten sex, og det er ikke litt aktuelt. Anonymkode: 72c99...380 Det høres ut som at du har gjort det til en rutine å unngå rutiner 😁 Anonymkode: 93710...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #31 Skrevet 25. juli 2019 Hvor ofte man bør gi partneren bj? Kommer helt an på paret. Hvor ofte man bør snakke om dette på jobb? Aldri. Anonymkode: 0cad9...539 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #32 Skrevet 25. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehhhh. Jo, det er det. Anonymkode: 471e2...414 Eeeeeeeeeehhhhh. Nei, det er det ikke. Anonymkode: 0cad9...539 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #33 Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Jeg fikk meg en selvtillitsboost nå, i hvert fall. 😄 Anonymkode: 92807...cef Alle menn jeg har vært med klarer å få den opp igjen, men jeg synes ikke den er like hard og stiv. Tror ikke mannfolka merker det en gang, for dei blir helt teite og bare "du har med en erfaren mann å gjøre, klart jeg klarer flere runder". Men nei, runde nummer to er aldri like bra. Anonymkode: 49610...23c 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #34 Skrevet 25. juli 2019 Aldri.. Men det er fordi han ikke kommer av det. Han syns ikke det er like godt som samleie, så han vil heller ha det Anonymkode: 3020a...3e1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #35 Skrevet 25. juli 2019 Jeg gir naturligvis ikke blowjob hver dag, ser ikke hvordan vi skulle fått tid til det😅men han får sitt og er fornøyd med det. Anonymkode: d5c90...f15
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #36 Skrevet 25. juli 2019 23 hours ago, AnonymBruker said: Ååååh! Så tøffe vi er når vi sitter på www og hater 🤣 Anonymkode: c0f75...a6a Så det er hat å påpeke det åpenbare? Du får anklage Ibsen for hat også. Han skrev et dukkehjem. En roman Ts sikkert hadde hatt godt av å lese. Den virker veldig aktuell for henne, siden hun ser på seg selv som Endel av kjøkkenapparater i leiligheten og det hennes plikt som god kone er å suge mannen til orgasme hver morgen. Kjære vene for et selvbilde 😳 Anonymkode: 507cc...e4a 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #37 Skrevet 25. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er hat å påpeke det åpenbare? Du får anklage Ibsen for hat også. Han skrev et dukkehjem. En roman Ts sikkert hadde hatt godt av å lese. Den virker veldig aktuell for henne, siden hun ser på seg selv som Endel av kjøkkenapparater i leiligheten og det hennes plikt som god kone er å suge mannen til orgasme hver morgen. Kjære vene for et selvbilde 😳 Anonymkode: 507cc...e4a Oxytocin øker mannens testosteronproduksjon. Så en BJ hver morgen gir han energi gjennom hele dagen. TS er ei lur dame som starter maskinen i mannen. Lurer på om hun har lest I Pavlov? Betinging av hans seksuelle vaner gir henne full kontroll på situasjonen. Når hun da på kvelden ber han gjøre henne fornøyd så logrer han med penisen, helt klart. Så dere som kritiserer TS. Hun har skjønt det. Eliteligaen, topp class. 23/18 over og ut. Anonymkode: 34525...202 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #38 Skrevet 25. juli 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Oxytocin øker mannens testosteronproduksjon. Så en BJ hver morgen gir han energi gjennom hele dagen. TS er ei lur dame som starter maskinen i mannen. Lurer på om hun har lest I Pavlov? Betinging av hans seksuelle vaner gir henne full kontroll på situasjonen. Når hun da på kvelden ber han gjøre henne fornøyd så logrer han med penisen, helt klart. Så dere som kritiserer TS. Hun har skjønt det. Eliteligaen, topp class. 23/18 over og ut. Anonymkode: 34525...202 Så det Ts ønsker seg er egentlig en hund. 😂😂😂 Hva skjedde med kjærligheten sier jeg bare..... Anonymkode: 507cc...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #39 Skrevet 25. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det Ts ønsker seg er egentlig en hund. 😂😂😂 Hva skjedde med kjærligheten sier jeg bare..... Anonymkode: 507cc...e4a Du oser av misunnelse. Anonymkode: 34525...202
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #40 Skrevet 25. juli 2019 Gir han sjeldent blowjobs det er som oftest bare noe vi gjør til foreplay. Gjorde det mer da vi var nyforelska Anonymkode: 24dd0...26e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå