AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Del Skrevet 24. juli 2019 Har lagt merke til av alle bilene jeg har øvelseskjørt, så er det skolebilene som er værst.. Synes clutchen er utrolig sensitiv, og gaspedalen er lengre fram "mot" motoren en den normalt skal være, dette var en opel da. Noe andre som synes skole bilene er litt annereledes en de andre? Anonymkode: cdfc6...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Del Skrevet 24. juli 2019 Kjøreskolebiler er jo akkurat samme biler som andre, eneste forskjellen er det ekstra pedalsettet. Anonymkode: f9624...f84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Del Skrevet 24. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Kjøreskolebiler er jo akkurat samme biler som andre, eneste forskjellen er det ekstra pedalsettet. Anonymkode: f9624...f84 synes de var litt merkelig med clutchen men kan hende det er fordi jeg aldri bruker å kjøre de Anonymkode: cdfc6...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 24. juli 2019 #4 Del Skrevet 24. juli 2019 Jeg synes også at kjørebilen er annerledes enn den jeg øvelseskjører med. Både gass og brems er mer sensitiv. Samtidig tenker jeg at grunnen til det er fordi bilen jeg øvelseskjører med er 4 år gammel og veldig godt brukt, mens kjørebilen er fra 2018. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Del Skrevet 24. juli 2019 1 hour ago, Brimi said: Jeg synes også at kjørebilen er annerledes enn den jeg øvelseskjører med. Både gass og brems er mer sensitiv. Samtidig tenker jeg at grunnen til det er fordi bilen jeg øvelseskjører med er 4 år gammel og veldig godt brukt, mens kjørebilen er fra 2018. det kan være sant.. Men så fort jeg ble litt vandt med den så var den faktisk ikke så ille og kjøre i , god var den og sitte i også! Anonymkode: cdfc6...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Del Skrevet 29. juli 2019 De bilene kjøres hele dagen lang. Privatbiler står som regel stille 23t i døgnet. Derfor er kjøreskolebilene mer "sensitiv" - alt er i bruk hele tiden. Anonymkode: 9f1c9...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå