Katten.2.0 Skrevet 24. juli 2019 #21 Skrevet 24. juli 2019 Beste er de med sitater a la 'if you cant handle me at my worst, you dont deserve me at my best'. 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #22 Skrevet 24. juli 2019 9 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Beste er de med sitater a la 'if you cant handle me at my worst, you dont deserve me at my best'. Rødt flagg spør du meg. Anonymkode: ee5d7...d90 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #23 Skrevet 24. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er ganske negativt å si at du får avsmak av visse mennesker. Det gir ikke et godt inntrykk av deg som person. Det er ikke mange som har et nettverk hvor de møter mange mennesker hele tiden. Noen er veldig sjenerte og syns det er lettere å skrive litt istedenfor å gå bort å si hei til noen de tror de liker uansett setting. Det er ganske mange på Tinder, så kjedelig for deg, for da har du mange du må se ned på og ganske mange som gir deg avsmak. Kanskje til og med søsteren din eller beste kameraten din. Det å være på tinder er helt normalt og mange som har truffet på den rette der. Jeg hadde aldri møtt drømmemannen om jeg ikke var på tinder. Han er min sjelevenn, beste venn og elsker, og jeg er så glad for at jeg møtte han. Anonymkode: 2e813...f95 De er så sjenerte at de må være «bossy» på tinder mener du? 😊 Anonymkode: 54971...765
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #24 Skrevet 24. juli 2019 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Beste er de med sitater a la 'if you cant handle me at my worst, you dont deserve me at my best'. De er som regel alltid på sitt worst... Men jeg skal si jeg har sett sånne ting fra menn og men mer av typen "hvis du bare vil ha en rik mann så leter du feil sted. Lei av kravstore kvinner som ikke forstår at håndverkere trengs for å bygge Norge, og ikke alle kan være advokat!" Mange skriver også at de er på utkikk etter "ei søt jente" eller "En pen dame" man skjønner jo fort hva de mener med det og siden jeg selv ikke er noen operert sminkedukke så går jeg jo ikke før disse kresne folka. Verste er at det står i profilen til sånn 8 av 10 menn. Anonymkode: dbbd6...066 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #25 Skrevet 24. juli 2019 Hver sin smak, men skjønner ikke hvorfor du føler deg så bedre enn de damene da. Din egen preferanse er jo på godt norsk NEK. Anonymkode: e1a36...cda 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #26 Skrevet 24. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hver sin smak, men skjønner ikke hvorfor du føler deg så bedre enn de damene da. Din egen preferanse er jo på godt norsk NEK. Anonymkode: e1a36...cda Fordel å sitere. Ingen vet hvem dette er til. Anonymkode: 763e8...c23 5
QuestionEverything Skrevet 24. juli 2019 #27 Skrevet 24. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Åkei, så du synes det er snodig å foretrekke å treffe sin partnere der hvor mennesker møtes og enten gjør aktiviteter eller prater/er sosiale sammen? Du synes ikke det er snodig å sitte å velge mennesker ut fra en meny da? Mulig terapi kan hjelpe deg 😆 Så fiendtlig du var da. Hva er det som er problemet ditt? Kanskje sinna fordi du ikke fikk noe suksess på tinder? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #28 Skrevet 24. juli 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordel å sitere. Ingen vet hvem dette er til. Anonymkode: 763e8...c23 Ts selvsagt? Og dermed absolutt ingen grunn til å sitere HI, da det blir vel t-skje. Men for "de" tungnemme så er det nå med: 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg gidde å innlede noe med en dame, må hun være blid og positiv, easy going osv. Ikke en push over, men heller ikke et ork året være sammen med. Foreslår at folk ser over tonen i teksten, hvor negativ den kan virke osv. Anonymkode: 763e8...c23 Anonymkode: e1a36...cda 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #29 Skrevet 25. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts selvsagt? Og dermed absolutt ingen grunn til å sitere HI, da det blir vel t-skje. Men for "de" tungnemme så er det nå med: Anonymkode: e1a36...cda Null sammenheng da, skikkelig god dag mann økseskaft. Bedre lykke neste gang. Anonymkode: 763e8...c23
herzeleid Skrevet 25. juli 2019 #30 Skrevet 25. juli 2019 De fleste foretrekker nok positive mennesker ja. Og jeg tenker at om profilen din er preget av krav og "tøff i trynet" er sjansen god for at du er vanskelig å ha med å gjøre og gjerne har en del bagasje og vonde erfaringer som preger deg. Bitterhet er ikke attraktivt hos hverken kvinner eller menn, og å "reklamere" for seg selv på en datingside med nettopp dette tror jeg ikke er så veldig lurt. Jeg lurer forøvrig på hvilke menn som matcher med kvinnene med slike tekster. Kan se for meg at de som er ute etter forhold dropper det, mens de som vil ha noe lettvint ikke bryr seg så mye, og at disse jentene dermed ender opp med enda mer å være bitter for. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #31 Skrevet 25. juli 2019 45 minutter siden, herzeleid skrev: De fleste foretrekker nok positive mennesker ja. Og jeg tenker at om profilen din er preget av krav og "tøff i trynet" er sjansen god for at du er vanskelig å ha med å gjøre og gjerne har en del bagasje og vonde erfaringer som preger deg. Bitterhet er ikke attraktivt hos hverken kvinner eller menn, og å "reklamere" for seg selv på en datingside med nettopp dette tror jeg ikke er så veldig lurt. Jeg lurer forøvrig på hvilke menn som matcher med kvinnene med slike tekster. Kan se for meg at de som er ute etter forhold dropper det, mens de som vil ha noe lettvint ikke bryr seg så mye, og at disse jentene dermed ender opp med enda mer å være bitter for. Også har du de som tar det som en utfordring og slår seg selv på brystet hvis de kommer fort til sengs med én som liksom skulle være jævlig lite interessert i noe sånt. En kompis av meg var sånn og da vi snakket om sånne bio'er skjønte han ikke hvorfor jeg brydde meg. Bare ord, mente han. Anonymkode: 2131a...293
Gjest this_is_she Skrevet 25. juli 2019 #32 Skrevet 25. juli 2019 (endret) Off topic, men jeg kom borti en tinderprofil her om dagen hvor fyren hadde skrevet at "han ble syk av eksen sin". Begynne å prate om eksen allerede i tinder bioen, lurer på hvor mange matcher han får 😂 Endret 25. juli 2019 av this_is_she
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #33 Skrevet 25. juli 2019 18 timer siden, QuestionEverything skrev: Så fiendtlig du var da. Hva er det som er problemet ditt? Kanskje sinna fordi du ikke fikk noe suksess på tinder? Har så plagsomt mye suksess utenfor tinder at jeg slipper velge fra en kjøttmeny på www 👍🏻 Anonymkode: 54971...765
QuestionEverything Skrevet 25. juli 2019 #34 Skrevet 25. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har så plagsomt mye suksess utenfor tinder at jeg slipper velge fra en kjøttmeny på www Ja du har vel sikkert det ja.
herzeleid Skrevet 25. juli 2019 #35 Skrevet 25. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Også har du de som tar det som en utfordring og slår seg selv på brystet hvis de kommer fort til sengs med én som liksom skulle være jævlig lite interessert i noe sånt. En kompis av meg var sånn og da vi snakket om sånne bio'er skjønte han ikke hvorfor jeg brydde meg. Bare ord, mente han. Anonymkode: 2131a...293 Ja det er litt sånn jeg og tenker at det nok fort kan bli. Mange normale menn som ønsker forhold vil kanskje tenke at dette ikke er jenta for dem, og igjen sitter de som egentlig ikke bryr seg om annet enn å få henne til sengs. Er nok en fare for at oppførselen en viser utad påvirker hva en får tilbake.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #36 Skrevet 25. juli 2019 På 24.7.2019 den 11.00, AnonymBruker skrev: De gnåler gjerne litt om hvem som ikke skal sveipe til høyre, hva de ikke ser etter osv. Helt innenfor å si "trenger ikke å sveipe til høyre om du bare er ute etter ONS", men noen som drar den litt lengre enn det. Har ingen konkrete eksempler akkurat nå, men skal være litt mer oppmerksom på dette nå, og se om jeg kan gi noen eksempler iløpet av dagen eller noe. Anonymkode: 763e8...c23 Men sånn skriver jo 90 prosent av alle mennene der også. Anonymkode: 51659...8ba
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #37 Skrevet 25. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men sånn skriver jo 90 prosent av alle mennene der også. Anonymkode: 51659... Kanskje det, men jeg sveiper naturligvis damer. Anonymkode: 763e8...c23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå