AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Det er ikke snakk om veldig mange, men likevel overraskende mange damer som virker "vanskelige" bare etter å ha lest teksten deres på Tinder. Sikkert sånne damer som tror at de har en sterk personlighet, men som bare er vrange og vanskelige, fiendtlige osv. Det er ikke det som er å ha en sterk personlighet. Jeg orker ikke masse styr, så sveiper alltid slike til venstre, selv om jeg er innenfor det hun ser etter. Bare fordi hun formulerte seg som en "vanskelig kjerring". Skal jeg gidde å innlede noe med en dame, må hun være blid og positiv, easy going osv. Ikke en push over, men heller ikke et ork året være sammen med. Foreslår at folk ser over tonen i teksten, hvor negativ den kan virke osv. Anonymkode: 763e8...c23 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 De gnåler gjerne litt om hvem som ikke skal sveipe til høyre, hva de ikke ser etter osv. Helt innenfor å si "trenger ikke å sveipe til høyre om du bare er ute etter ONS", men noen som drar den litt lengre enn det. Har ingen konkrete eksempler akkurat nå, men skal være litt mer oppmerksom på dette nå, og se om jeg kan gi noen eksempler iløpet av dagen eller noe. Anonymkode: 763e8...c23 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Hehe, kjenner igjen dette. Da jeg var på tinder for kjæreste sveipet jeg vekk mange fine som åpenbart også var der for kjæreste, men som poengterte det på en så "tøff i tryne" måte at jeg fikk avsmak. Eksempel: "Er du en sånn som tror du får ligge på første date fordi du ser bra ut (tror du) i baris, sveip venstre" Anonymkode: 2131a...293 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Jeg får og avsmak av bitre sutredamer. Hvis du gjør ditt og ikke datt så sveip videre. Anonymkode: cef45...6d9 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, kjenner igjen dette. Da jeg var på tinder for kjæreste sveipet jeg vekk mange fine som åpenbart også var der for kjæreste, men som poengterte det på en så "tøff i tryne" måte at jeg fikk avsmak. Eksempel: "Er du en sånn som tror du får ligge på første date fordi du ser bra ut (tror du) i baris, sveip venstre" Anonymkode: 2131a...293 Jepp, noe i den duren for eksempel Anonymkode: 763e8...c23
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #7 Skrevet 24. juli 2019 Jeg får avsmak for kvinner som er så inkompetente at de må være på Tinder. Traff ei dame ved en sosial sammenkomst som jeg pratet litt med og følte hun gjerne ville ta det enda litt lengre, men da det kom frem at hun var på tinder så var det No-Go fra min side.... Mennesker som ikke håndterer de mest elementære instinktene vi er utstyrt med, og må ty til en «meny» av mennesker på Internett vil jeg helst ikke ha noen nære relasjoner til. Anonymkode: 54971...765 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #8 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg får avsmak for kvinner som er så inkompetente at de må være på Tinder. Traff ei dame ved en sosial sammenkomst som jeg pratet litt med og følte hun gjerne ville ta det enda litt lengre, men da det kom frem at hun var på tinder så var det No-Go fra min side.... Mennesker som ikke håndterer de mest elementære instinktene vi er utstyrt med, og må ty til en «meny» av mennesker på Internett vil jeg helst ikke ha noen nære relasjoner til. Anonymkode: 54971...765 Snodig holdning. Anonymkode: 763e8...c23 34
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snodig holdning. Anonymkode: 763e8...c23 Åkei, så du synes det er snodig å foretrekke å treffe sin partnere der hvor mennesker møtes og enten gjør aktiviteter eller prater/er sosiale sammen? Du synes ikke det er snodig å sitte å velge mennesker ut fra en meny da? Mulig terapi kan hjelpe deg 😆 Anonymkode: 54971...765 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #10 Skrevet 24. juli 2019 Kjenner jeg har lyst å være på Tinder kun for å lese 🙈😂 Har vært gift et kvart århundre, så har aldri prøvd/sett slikt 🤪 Anonymkode: 7dbe4...9bf 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #11 Skrevet 24. juli 2019 Det var mange jeg sveipet forbi på Tinder av ulike årsaker da jeg var der også, og det er helt vanlig, men jeg synes det er litt morsomt at du tror du er innenfor det de ser etter og at du straffer dem ved å sveipe forbi. Måten du omtaler dem på får deg til å høres ut som en av disse "Alle de jævla kvinnfolkene vil bare ha badboys, og ikke snille menn som meg". Jeg håper min antakelse er feil, for det der er veldig lite sjarmerende. Anonymkode: fefd8...6ca 13
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #12 Skrevet 24. juli 2019 Er det ikke like greit at dem er ærlig på at dem er bitre og vanskelige? Eller skal dem fake på seg positivitet i tinder-profilen og på dating, for å så vise sitt sanne jeg etter man er blitt seriøse? Jeg foretrekker at folk er ærlige i profiltekster, sånn at jeg slipper kaste bort tid på å finne ut at dem er noe helt annet... Anonymkode: 28b61...3b5 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #13 Skrevet 24. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får avsmak for kvinner som er så inkompetente at de må være på Tinder. Traff ei dame ved en sosial sammenkomst som jeg pratet litt med og følte hun gjerne ville ta det enda litt lengre, men da det kom frem at hun var på tinder så var det No-Go fra min side.... Mennesker som ikke håndterer de mest elementære instinktene vi er utstyrt med, og må ty til en «meny» av mennesker på Internett vil jeg helst ikke ha noen nære relasjoner til. Anonymkode: 54971...765 Jeg syns det er ganske negativt å si at du får avsmak av visse mennesker. Det gir ikke et godt inntrykk av deg som person. Det er ikke mange som har et nettverk hvor de møter mange mennesker hele tiden. Noen er veldig sjenerte og syns det er lettere å skrive litt istedenfor å gå bort å si hei til noen de tror de liker uansett setting. Det er ganske mange på Tinder, så kjedelig for deg, for da har du mange du må se ned på og ganske mange som gir deg avsmak. Kanskje til og med søsteren din eller beste kameraten din. Det å være på tinder er helt normalt og mange som har truffet på den rette der. Jeg hadde aldri møtt drømmemannen om jeg ikke var på tinder. Han er min sjelevenn, beste venn og elsker, og jeg er så glad for at jeg møtte han. Anonymkode: 2e813...f95 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #14 Skrevet 24. juli 2019 Jeg chatta litt med en mann som forsåvidt var hyggelig og kjekk. Men i profilen hans, stod det mye om at en ikke måtte be han om penger, måtte ikke spørre om forskjellige sosiale medier, Messenger, snap osv. Nå var det ikke det som var hoved utslaget for meg, men det ble allikevel litt mye "måtte ikke". Jeg kan like å sende snap osv og det er for meg en måte å vise litt dagligdagse gjøremål. Tenke først å sende en forespørsel der, men han har gitt veldig uttrykk i profilen at det var ikke aktuelt. Når en er i en helt start fase, der en kan bli intressert, så kan sånne små ting gjøre at en vil gå videre. Jeg lot det bare fase ut. Han burde latt være å ha all den teksten og heller si nei om det kommer opp. Anonymkode: 084aa...552 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #15 Skrevet 24. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åkei, så du synes det er snodig å foretrekke å treffe sin partnere der hvor mennesker møtes og enten gjør aktiviteter eller prater/er sosiale sammen? Du synes ikke det er snodig å sitte å velge mennesker ut fra en meny da? Mulig terapi kan hjelpe deg 😆 Anonymkode: 54971...765 Da må i så fall ganske mange ha terapi. Men da du er alene om denne holdningen så er det kanskje du som må ha terapi?? 🤣 Anonymkode: 2e813...f95 6
Gjest padawan Skrevet 24. juli 2019 #16 Skrevet 24. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åkei, så du synes det er snodig å foretrekke å treffe sin partnere der hvor mennesker møtes og enten gjør aktiviteter eller prater/er sosiale sammen? Jeg synes du har en ganske snodig holdning til dette.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #17 Skrevet 24. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åkei, så du synes det er snodig å foretrekke å treffe sin partnere der hvor mennesker møtes og enten gjør aktiviteter eller prater/er sosiale sammen? Du synes ikke det er snodig å sitte å velge mennesker ut fra en meny da? Mulig terapi kan hjelpe deg 😆 Anonymkode: 54971...765 Det er ikke enten/eller 😑 snodig å ta sånn på vei og begynne å snakke om terapi også Anonymkode: 763e8...c23 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #18 Skrevet 24. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var mange jeg sveipet forbi på Tinder av ulike årsaker da jeg var der også, og det er helt vanlig, men jeg synes det er litt morsomt at du tror du er innenfor det de ser etter og at du straffer dem ved å sveipe forbi. Måten du omtaler dem på får deg til å høres ut som en av disse "Alle de jævla kvinnfolkene vil bare ha badboys, og ikke snille menn som meg". Jeg håper min antakelse er feil, for det der er veldig lite sjarmerende. Anonymkode: fefd8...6ca At han tror han straffer dem er noe du har funnet på ;) Står ingenting om det i HI. Anonymkode: 2131a...293 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #19 Skrevet 24. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han tror han straffer dem er noe du har funnet på Står ingenting om det i HI. Anonymkode: 2131a...293 Takk. Fint om man kun forholder seg til det jeg har skrevet og ikke dikter opp noe utover dette. Anonymkode: 763e8...c23 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #20 Skrevet 24. juli 2019 M50, jeg tenker som deg ts. Noen har en hel smørbrødliste med ikke-krav, mens andre tydeligvis har hengt seg opp i en spesifikk, og gjerne litt merkelig ting. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg har lyst å være på Tinder kun for å lese 🙈😂 Har vært gift et kvart århundre, så har aldri prøvd/sett slikt 🤪 Anonymkode: 7dbe4...9bf Gå sammen med gubben, og opprett hver deres profil. Skal love dere har underholdning en god stund fremover, og kanskje får et bilde av kjønnsforskjellene også. Anonymkode: da482...78f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå