AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg har blitt kjent med en mann (gjennom en felles venninne), og vi har veldig god kjemi. Ler, har det gøy, er på konserter, turer, fester osv - men alltid sammen med resten av vennegjengen. Vi har rota og styra litt ved flere anledninger, men det har ikke blitt noe mer. Opplever han som litt av/på, men har fått høre fra venner at JEG er litt ubesluttsom, noe som overrasker meg siden jeg tenker jeg har vært tydelig i ord og handling at jeg er tiltrukket av han og vil gjerne flørte og være nær. Tidligere i sommer var flere av oss på fest igjen, og i en setting det bare var oss på tomannshånd tok han initiativ til en ganske dyp samtale, om viktige ting som ekser og hva vi ønsker de neste årene med tanke på jobb/mulig flytting osv.. opplevde det som en veldig ærlig og direkte samtale.. en sånn type samtale som jeg har lengtet etter å ha med han, men kanskje ikke med så mye alkohol innabords. På tross av all denne åpenheten, og nærheten som vi delte der og da, så gjorde han ingen forsøk på å kysse meg eller berøre meg annet enn å kose med håret mitt og sitte veldig nært. Han spurte og fortalte fritt.. om alt fra barndom til foreldre til hemmeligheter. Hvorfor velger en mann å åpne seg på denne måten? til meg? som egentlig bare er venninne av venninne, han har en haug av kompiser og venninner, og han må da vite at jeg har følelser for han. Jeg har flørtet åpenlyst, holdt hender med han, står nært, berøring, kysset, danset, holdt blikket, osv osv. Skal jeg tolke det som at alt håpet om noe romantisk er ute og nå er jeg trygt parkert i den berømte friendzone? Anonymkode: e7a06...3c1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Når du har vært så tydelig i ord og handlinger som du skriver med denne mannen så fremstår han som blind for meg. Da må spørre direkte. Hva han ser deg som? Anonymkode: 92580...0aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå