Gå til innhold

To brukere på instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig ut at man kan ha to (og kanskje flere?) instagramkontoer som man enkelt kan switche mellom. Jeg har min vanlige konto, som jeg bruker mye for inspo og underholdning, men poster ting der ekstremt sjelden da jeg er ganske privat av meg. Men jeg er interiørinteressert og kunne tenkt meg å lage meg en konto til der jeg kan legge ut interiørbilder. Men jeg ønsker å være mest mulig usynlig for mine kontakter på den vanlige kontoen min. 

Så det jeg lurer på er hvorvidt de to kontoene blir knyttet sammen på et vis, så folk lett kan forstå at det er meg (kommer opp i andres forslag osv?). Kommer ikke til å følge denne kontoen og ikke noe likes og slikt, som kunne linke de. Men vil Instagram knytte de to sammen gjennom å foreslå denne kontoen for mine venner? Noen som vet?

Anonymkode: b87ec...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ikke. Jeg administrerer jobben sin ig-profil, én gang skjedde det at mine fb-venner fikk opp at jeg hadde den brukeren - hadde ikke koblet til med Facebook/kontakter eller noe men da leste jeg at mange opplevde akkurat det samme uten noen gode svar. Dette er et par år siden og verken før eller siden har den kontoen blitt knyttet til meg. Har snust litt på dette og hørt med nære venner/familie og det er ikke en konto de får opp på utforsk eller forslag. 

Anonymkode: 0cef2...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...