Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Når jeg starter opp windows på maskina mi må jeg først innom en blå skjerm hvor det står "trykk på brukernavnet for å begynne", "XX uleste epostmeldinger" og "x antall program kjører". Hvordan kan jeg få bort denne skjermen slik at maskina går rett til windows skrivebordet når den starter?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Har ikke windows framfor meg nå, men siden ingen svarer... Er det ikke noen innstillinger på "kontrollpanel "og "brukere og grupper"?
Gjest Spacegirl Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Det lurer jeg også på, for etter at katten gikk en tur på tastaturet har jeg også fått det skjermbildet. Og det irriterer meg :evil: . Noen som vet hvordan en får det bort?
Dru Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Hmmm, ok. Jeg skal prøve. Gå på kontrollpanel og brukerkontoer. Sjekk hvor mange kontoer som er aktivert. For å gå rett inn i windows må det bare være en konto, og den må ikke være passordbeskyttet. Det vil si at gjestekonto må deaktiveres. Og husk å sjekke at kontoen som brukes har administratorrettigheter. Sånn er det iallfall i XP Home, tror jeg.
Gjest Spacegirl Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har prøvd kontrollpanel-brukere og grupper, men finner ikke ut av det :-? ...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 Prøv å se om du finner noen tips her: http://www.google.com/search?q=auto%20logi...%20windows%20xp
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Hmmm, ok. Jeg skal prøve. Gå på kontrollpanel og brukerkontoer. Sjekk hvor mange kontoer som er aktivert. For å gå rett inn i windows må det bare være en konto, og den må ikke være passordbeskyttet. Det vil si at gjestekonto må deaktiveres. Og husk å sjekke at kontoen som brukes har administratorrettigheter. Sånn er det iallfall i XP Home, tror jeg. YES! Det funket. Takk Druscilla :blomst_opp:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå