Gå til innhold

Noen som har erfaring med eximia behandling?

mayya1

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om noen vil dele sine erfaringer med bruk av eximia behandling for kropp? 
Har lest div på nettet. 
Kjenner ingen som har prøvd det, derfor skriver jeg her for å høre. 

Setter pris på ærlige og seriøse svar:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har prøvd det noen ganger. Liker det egentlig, man føler seg lettere til beins med en gang så det var skikkelig digg å trene etterpå. Beina ble noe smalere med litt mindre cellulitter etter fullført kur på 10 ganger. MEN: veldig kortvarig effekt, synes ikke det er verdt prisen overhodet.

Tar du bare et par ganger så merker du ingen endring av kropp, du må liksom ut med 10-15 000 for en full kur og da har du effekt i kanskje en måned liksom. Man kan nok bruke det som kickstart på et bedre liv, så HVIS (megastort HVIS der) det er en kjempemotivasjon for å begynne å trene og spise bedre og alt det, OG dette er noe du fortsetter med etter endt kur, så er det kanskje verdt det utelukkende for placeboeffekten.

Sånn ellers så er det veldig ubehagelig første gangen men blir bedre, og man kan få blåmerker så ville ikke gjort det tett på bikiniferie om du som meg lett får blåmerker. Jeg har også hørt av en hudpleier med en annen vidundermaskin (med andre ord dårlig kilde) som hadde hatt eximia før at denne gjorde huden slappere i lengden fordi den drar sånn i den og så hovner man litt opp under, så når alt går tilbake til det gamle igjen så ser man liksom verre ut. Beina mine ser litt slappere ut enn de gjorde for 10 år siden, men kan vel ikke akkurat skylde det på eximia :ler:

Anonymkode: 406cb...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...