Gå til innhold

Lei av evneveike mennesker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IKKE fordi jeg er så jævla evnerik altså, men jeg ser på oss i samfunnet. Jævla slaver hele gjengen, ihvertfall de fleste. Merker liksom forandringer bare fra få år siden, hva skjedde? Plutselig ble presset større. Jeg kommer aldri til å få hverken utdannelse eller jobb, for teglene forandres stadig vekk, kravene blir høyere og alt er bare et nåløye. Hvordan glede seg til livet egentlig? 

Anonymkode: 9685a...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du kalle andre evneveike om du ikke greier å oppnå middelmådige mål i livet selv engang? Rart.

Livet har mye å by på av gleder utenom det kapitalistiske selvrealiseringskjøret. Senk forventningene dine og brett opp ermene. Trengs mange skoleassistenter, barnehageansatte og lagermedarbeidere fremover også 👍🏼 Finn glede på andre plattformer; familieliv, reiser, shopping, sex, osv..

Anonymkode: 20800...68c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan du kalle andre evneveike om du ikke greier å oppnå middelmådige mål i livet selv engang? Rart.

Livet har mye å by på av gleder utenom det kapitalistiske selvrealiseringskjøret. Senk forventningene dine og brett opp ermene. Trengs mange skoleassistenter, barnehageansatte og lagermedarbeidere fremover også 👍🏼 Finn glede på andre plattformer; familieliv, reiser, shopping, sex, osv..

Anonymkode: 20800...68c

Veldig bra sagt 😁

Anonymkode: 40706...447

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du kalle andre evneveike om du ikke greier å oppnå middelmådige mål i livet selv engang? Rart.

Livet har mye å by på av gleder utenom det kapitalistiske selvrealiseringskjøret. Senk forventningene dine og brett opp ermene. Trengs mange skoleassistenter, barnehageansatte og lagermedarbeidere fremover også 👍🏼 Finn glede på andre plattformer; familieliv, reiser, shopping, sex, osv..

Anonymkode: 20800...68c

Les det første jeg skriver. Hvorfor er dere så treige i toppen? Jeg skrev ikke at jeg er bedre enn alle. Og hvordan vet du hva som er forventningene? Og hvorfor er det alltid senke forventningene som gjelder? Kjedelige mennesker altså. Det er jo et bevis på at vi er evneveike, når det alltid er senking av forventningene som gjelder

Anonymkode: 9685a...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Les det første jeg skriver. Hvorfor er dere så treige i toppen? Jeg skrev ikke at jeg er bedre enn alle. Og hvordan vet du hva som er forventningene? Og hvorfor er det alltid senke forventningene som gjelder? Kjedelige mennesker altså. Det er jo et bevis på at vi er evneveike, når det alltid er senking av forventningene som gjelder

Anonymkode: 9685a...634

Tittelen i emnet «Er så lei evneveike mennesker!» er ganske nedlatende, så sammen med hovedinnlegget er det ganske tydelig hva du mener. 

Men jeg kaster ikke bort mer tid på en tråd som åpenbart er trolling. Lykke til videre.

Anonymkode: 20800...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke lei av evneveike mennesker, du er lei av enkelte strukturer i samfunnet som gjør det vanskelig om nesten ikke umulig for deg

Anonymkode: 3be51...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tittelen i emnet «Er så lei evneveike mennesker!» er ganske nedlatende, så sammen med hovedinnlegget er det ganske tydelig hva du mener. 

Men jeg kaster ikke bort mer tid på en tråd som åpenbart er trolling. Lykke til videre.

Anonymkode: 20800...68c

Mulig TS er lei av seg selv? 

Anonymkode: b94e2...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...