Gå til innhold

Vondt etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har opplevd smerte i lange tider etter sex? Lurer på om det kan være psykisk, men vet ikke.. føler meg «betent» nedentil med en dump smerte i skjeden, samtidig som det stikker på innsiden av lårene.. har vært hos lege som ikke kunne finne noe galt.. er 2 måneder siden sist jeg hadde sex.

Anonymkode: 3885f...6d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er hygienen til mannen? Jeg kan svi litt når han ikke har dusjet på et par dager. Med tidligere partnere kunne jeg ha vondt i et par dager hvis han hadde enorm penis. 

Husk å tisse minst 10 minutter etter sex. Jeg har intimservietter ved senga, tørker litt i underlivet før eller etter sex hvis jeg føler det trengs, mannen bruker dem også.

Anonymkode: 522c8...7e5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er hygienen til mannen? Jeg kan svi litt når han ikke har dusjet på et par dager. Med tidligere partnere kunne jeg ha vondt i et par dager hvis han hadde enorm penis. 

Husk å tisse minst 10 minutter etter sex. Jeg har intimservietter ved senga, tørker litt i underlivet før eller etter sex hvis jeg føler det trengs, mannen bruker dem også.

Anonymkode: 522c8...7e5

Det vet jeg ikke, da jeg ikke kjenner mannen spesielt godt. det skjedde i fylla og ingen husker noe. Han hadde også vondt et par dager. Men hos meg startet det å være vondt først på kvelden 2 dager etter det skjedde. Fikk også en blødning som varte en uke. Skremmende da jeg ikke vet hva det var.. og ikke vet hvorfor jeg har hatt så vondt. Alle leger sier jo bare sopp.. 

AnonymBruker
Skrevet

Vaginisme ?

Anonymkode: 4b88f...89e

AnonymBruker
Skrevet
On 7/23/2019 at 8:44 PM, AnonymBruker said:

det skjedde i fylla og ingen husker noe

Så i teorien kan du ha alt mulig av gjenstander opp i deg og X-antall menn. 

Tror du bør sjekke deg.

Anonymkode: f6132...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så i teorien kan du ha alt mulig av gjenstander opp i deg og X-antall menn. 

Tror du bør sjekke deg.

Anonymkode: f6132...c08

Har vært å sjekka det ja, legen så ikke noe unormalt, mente det kunne være sopp men soppkur virker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...