AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Hadde løpt flere drag på friidrettsbanen og stod og pakket sammen bagen da en fyr som løp der samtidig som meg begynte å prate med meg og etterhvert ba meg på date. Han var hyggelig og gjorde ikke noe galt, men han var ikke interessant for meg mest pga alder. Men så har jeg reflektert litt i etterkant på om jeg ble mest smigret eller mest ukomfortabel av at han tydeligvis fant meg attraktiv der jeg løp gjennomsvett, blodrød og med astmapust. Hva hadde dere tenkt? Stort kompliment eller grisete? Anonymkode: 3c965...a89
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde løpt flere drag på friidrettsbanen og stod og pakket sammen bagen da en fyr som løp der samtidig som meg begynte å prate med meg og etterhvert ba meg på date. Han var hyggelig og gjorde ikke noe galt, men han var ikke interessant for meg mest pga alder. Men så har jeg reflektert litt i etterkant på om jeg ble mest smigret eller mest ukomfortabel av at han tydeligvis fant meg attraktiv der jeg løp gjennomsvett, blodrød og med astmapust. Hva hadde dere tenkt? Stort kompliment eller grisete? Anonymkode: 3c965...a89 Lett! Anonymkode: f2b2a...446 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Regner med han er sporty selv og ønsker de samme kvalitetene i en partner. Anonymkode: 2b2d8...334 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #4 Skrevet 23. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde løpt flere drag på friidrettsbanen og stod og pakket sammen bagen da en fyr som løp der samtidig som meg begynte å prate med meg og etterhvert ba meg på date. Han var hyggelig og gjorde ikke noe galt, men han var ikke interessant for meg mest pga alder. Men så har jeg reflektert litt i etterkant på om jeg ble mest smigret eller mest ukomfortabel av at han tydeligvis fant meg attraktiv der jeg løp gjennomsvett, blodrød og med astmapust. Hva hadde dere tenkt? Stort kompliment eller grisete? Anonymkode: 3c965...a89 Syns du selv du er "ekkel" når du er gjennomsvett, blodrød og med astamapust? Det du kanskje kjente på og syns var ukomfortabelt var vel muligens at han utfordret dine tanker om deg selv i denne tilstanden... Typ "Hvordan kan noen finne meg attraktiv sånn, når jeg vet at jeg ikke er det?" Anonymkode: d6b65...065
wintergirl Skrevet 23. juli 2019 #5 Skrevet 23. juli 2019 Kompliment. Kanskje han liker sporty damer. At du selv følte deg ille, betyr ikke at omverden syns du ser ille ut. Svært få er på sitt peneste når de trener hardt, men det er jo nettopp sånn man holder seg flott da.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 Jeg opplever samme problem med kvinner. Jeg kan jobbe meg nesten fordervet på treningssenter så kommer det kvinner bort og skal være så sosiale og lurer på hva jeg jobber med, prøver å hinte om hva jeg gjør på fritiden, om jeg drar ut noe sted, for å kunne treffe meg. Når jeg trener så er jeg der for å trene, ikke for å vise meg frem. Slitsomt med alle disse som ikke skjønner at trening ikke er en sjekkearena. Anonymkode: 2619f...222
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du selv du er "ekkel" når du er gjennomsvett, blodrød og med astamapust? Det du kanskje kjente på og syns var ukomfortabelt var vel muligens at han utfordret dine tanker om deg selv i denne tilstanden... Typ "Hvordan kan noen finne meg attraktiv sånn, når jeg vet at jeg ikke er det?" Anonymkode: d6b65...065 Føler meg ikke ekkel, men vil liksom ikke gi noen en klem heller. Ukomfortabel kanskje. Anonymkode: 3c965...a89
juliet capulet Skrevet 23. juli 2019 #8 Skrevet 23. juli 2019 (endret) Det er jo i utgangspunktet et kompliment. Han trenger jo ikke å tenne på at du er svett, blodrød å peser. Men på den annen side har han jo tydeligvis observert deg da, kanskje over lengre tid. Så jeg hadde heller vært litt skeptisk til det. Er det kun deg han ble fasinert av eller er han på løpebanen for å speide etter jenter? Endret 23. juli 2019 av juliet capulet 2
Fiskegrateng Skrevet 23. juli 2019 #9 Skrevet 23. juli 2019 Det var tydelig en fyr med fetisj for svett undetøy. Kanksje du bør holde deg unna, han høres litt snuskete ut
Sykkelkopp Skrevet 23. juli 2019 #10 Skrevet 23. juli 2019 4 minutter siden, Fiskegrateng skrev: Det var tydelig en fyr med fetisj for svett undetøy. Kanksje du bør holde deg unna, han høres litt snuskete ut Ja og sikkert en pedofil homo bankraner i tillegg.
Fiskegrateng Skrevet 23. juli 2019 #11 Skrevet 23. juli 2019 Just now, Sykkelkopp said: Ja og sikkert en pedofil homo bankraner i tillegg. Hvem vet, hvem vet. Verden er craaaazy 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #12 Skrevet 23. juli 2019 Ikke noe nytt at når jenter får «discomus», svett mus, så skiller den ut feromoner som gutta blir kåte av. Ren biologi dette. Anonymkode: 7cc2f...d01
Fiskegrateng Skrevet 23. juli 2019 #13 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe nytt at når jenter får «discomus», svett mus, så skiller den ut feromoner som gutta blir kåte av. Ren biologi dette. Anonymkode: 7cc2f...d01 Hmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå