AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #1 Skrevet 23. juli 2019 Jeg holder på med en fyr. I sommer er vi dessverre langt unna hverandre. Jeg synes at han virker helt uinteressert i meg, han sender nesten aldri meldinger til meg, det er nesten alltid jeg som sender først. Jeg er helt hodestups forelska i han. Jeg traff han nå for to uker siden etter å ikke ha sett hverandre på en måned, det var veldig fint og han var veldig god mot meg. Men han gir meg ingenting ellers, han svarer stort sett på meldinger, men fører nesten aldri samtalen videre, det er alltid jeg som må gjøre det. Han spør meg aldri om hvordan jeg har det. Jeg sa til han før vi skilte lag sist gang at jeg visste at han var travel, men at jeg ville bli glad om han sendte meg en melding en gang i blant. Han unnskyldte seg og sa at han hadde vært alene så lenge at han hadde glemt litt hvordan man viste hengivenhet. Men han sender fortsatt ingen meldinger:/ Jeg vet ikke hva han tenker om meg, og føler at det er så desperat å spørre. Jeg liker egentlig ikke å spille spill, men nå har jeg lyst å se hvor lang tid det tar før han kontakter meg (hvis han gjør det). Nå har vi ikke hatt kontakt siden lørdag, og det klør i fingrene etter å sende han en melding. Hvor ofte er det egentlig vanlig og snakkes når man er i en datingfase? Anonymkode: 496d2...009 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #2 Skrevet 23. juli 2019 Syns du skal vente på. Om han er interressert, hører du fra han. Anonymkode: 47a2f...c2b 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder på med en fyr. I sommer er vi dessverre langt unna hverandre. Jeg synes at han virker helt uinteressert i meg, han sender nesten aldri meldinger til meg, det er nesten alltid jeg som sender først. Jeg er helt hodestups forelska i han. Jeg traff han nå for to uker siden etter å ikke ha sett hverandre på en måned, det var veldig fint og han var veldig god mot meg. Men han gir meg ingenting ellers, han svarer stort sett på meldinger, men fører nesten aldri samtalen videre, det er alltid jeg som må gjøre det. Han spør meg aldri om hvordan jeg har det. Jeg sa til han før vi skilte lag sist gang at jeg visste at han var travel, men at jeg ville bli glad om han sendte meg en melding en gang i blant. Han unnskyldte seg og sa at han hadde vært alene så lenge at han hadde glemt litt hvordan man viste hengivenhet. Men han sender fortsatt ingen meldinger:/ Jeg vet ikke hva han tenker om meg, og føler at det er så desperat å spørre. Jeg liker egentlig ikke å spille spill, men nå har jeg lyst å se hvor lang tid det tar før han kontakter meg (hvis han gjør det). Nå har vi ikke hatt kontakt siden lørdag, og det klør i fingrene etter å sende han en melding. Hvor ofte er det egentlig vanlig og snakkes når man er i en datingfase? Anonymkode: 496d2...009 Så kjent terreng... dame her. Falt hodestups også for flere måneder siden. Jeg skjønte etterhvert at han ikke følte det samme. Men sånn en fin mann på alle måter. Det er som å komme hjem når jeg en sjelden gang treffer han. Jeg har funnet ut at det er greit som vi har det. Jeg sluttet å sende mld som jeg gjorde i begynnelsen, etter d har ting egentlig blitt bedre. Selv om han ikke er interessert i noe forhold fortsetter han og holde kontakten mens jeg har distansert meg litt. Vi treffes også rimelig sjeldent det kan være 1 gang i mnd nå da pga ferie etc. Jeg har begynt å interessere meg for en ny en og det hjelper godt da på å holde seg unna å mase. Ingen er ute etter forhold og det passer meg bra. Da er jeg kanskje heldig å får to fantastiske menn i livet mitt. Trives best alene i utgangspunktet. Men blir jo forelska for d da😂 Distanser deg er mitt beste råd. Er du heldig blir d han som opprettholder kontakten og ikke du😂😂da sitter du plutselig i ett bedre utgangspunkt. Anonymkode: f4263...088
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå