'Lilly' Skrevet 31. august 2002 #1 Skrevet 31. august 2002 Lurte på hvor lenge i forveien det er vanlig å bestille brudebuketten. Vil jo nødig være for sent ute, når den tid nærmer seg...
Augustbrud02 Skrevet 31. august 2002 #2 Skrevet 31. august 2002 Du har iallfall god tid ennå. Men det som kan være lurt er å etter jul ringe til den butikken du har tenkt til å bruke og høre når de må ha inne bestillingen din. Har hørt her inne om at enkelte butikker er så populære at de tidlig må sette av at de skal lage en bukett da og da, slik at de ikke tar i mot for mange bestillinger. Derfor er det nok alltid lurt å kontrollere med butikken. Selv fikk jeg beskjed om at det var nok å bestille buketter 2 uker i forveien, men jeg bestilte den 1 mnd før. Utrolig deilig å ha det unna allerede da og slippe å tenke noe mer på det. Men altså, dette varierer nok fra butikk til butikk. Men stort sett er det nok 2-4 uker før.
Cilla Skrevet 31. august 2002 #3 Skrevet 31. august 2002 Jeg bestilte buketten min i januar. Men bestilte bare "plass" hos dem, hvilken bukett jeg skulle ha valgte jeg 2-3 uker før. I januar bestilte jeg også kake, frisør og sying av kjole. For å sikre meg at det ikke var blitt fullt. Det skader da vel ikke å være tidlig ute??? Kjedelig hvis du må velge det "nest beste" fordi du ikke gaddet å bestille tidligere. Så lenge du ikke må betale noe depositum er det jo bare å avbestille hvis det skulle dukke opp noe annet
livy Skrevet 1. september 2002 #4 Skrevet 1. september 2002 Hei! Jeg var å snakket med floristen jeg skulle bruke ca 4 mnd før bryllupet.. slik at jeg visste at hun kunne lage den, og hva hun syntes om buketten jeg ville ha. Ca en mnd før bryllupet dro jeg ned til henne igjen og bestilte den. Koz..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå