Gå til innhold

Hva er dette? (Bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vondt i halsen og feber natt til mandag og mandag forrige uke. Fra tirsdag har jeg hatt litt vondt i halsen og mistet stemmen helt. Jeg har holdt meg i ro hver dag og drukket masse varmt for å få opp ekspektorat men har blitt sårere i halsen de siste dagene. Så ned i halsen min i dag og oppdaget små byller av noe slag. Noen som vet hva det kan være? Har ikke tid til å dra til legen i morgen, men skal bestille time på torsdag om det ikke er bedre

Bilde av slimhinnene og halsen:

http://tinypic.com/r/2yoyfci/9

Anonymkode: 618dd...3b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du har halsbetennelse

Anonymkode: 9e8fc...b45

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, du har halsbetennelse

Anonymkode: 9e8fc...b45

Jeg har bare hatt ett døgn med litt feber og nedsatt AT, ikke hatt hovene mandler eller lymfeknuter. 

Har ekstrem hoste, særlig på morgen og kveld+ et par reale hostekule på natt hvor jeg føler jeg ikke får puste. Jeg får på natt og morgen opp mye tykt slim. 

Har aldri hatt halsbetennelse før så mulig det er det altså. 

Hvis det er halsbetennelse: kan jeg dra på jobb da? (Har nærkontakt med syken mennesker, uten at jeg direkte jobber med dem)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dra på jobb de første dagene i alle fall. Kjøp bronkyl for hosten og forsøk å unngå antibiotika så langt det lar seg gjøre

Anonymkode: ec590...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en tur til fastlegen i morgen

Anonymkode: 2a81b...8ac

AnonymBruker
Skrevet

Har som nevnt over ikke hatt mulighet til å dra til legen i dag, men om byllene (?) i halsen ikke blir mindre innen i morgen skal jeg få time. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dra på jobb de første dagene i alle fall. Kjøp bronkyl for hosten og forsøk å unngå antibiotika så langt det lar seg gjøre

Anonymkode: ec590...4c7

Bronkyl er slimløsende og ikke hostedempende.. Har brukt bronkyl før, men hadde ingen effekt av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...