Druid Skrevet 23. juli 2019 #21 Skrevet 23. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Raskt spørsmål folkens, diskutert med en på jobben over lengre tid, og vi er uenige, vi fant ut at dere på KG kanskje sitter med fasiten. Spørsmålet er tittelen på tråden Hva er deres synspunkt på saken, er pegging innafor dersom man er hetero, eller er det likestilt med homofili? Anonymkode: b3b32...a48 Homofili handler om å knytte emosjonelle relasjoner til en av samme kjønn. Homoseksuell aktivitet handler om å ha seksuelle handlinger med en annen av samme kjønn. Å verdsette seksuelle handlinger som omhandler å putte ting i rompa når du er mann, er kun evnen til å verdsette prostata som erogen sone. Det har ingeting med homo- begrepet å gjøre. 9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #22 Skrevet 23. juli 2019 30 minutter siden, LiseOslo skrev: Nei, selvfølgelig er det ikke "homofilt" for menn å like en finger i rumpa. Menn har like mye prostata, og like mye nervendinger i rumpa, uansett legning. Homofil er en mann hvis han utelukkende blir forelsket i / liker å ha sex med menn. Det irriterer meg at aldri folk skjønner dette. Det ropes ikke lesbisk om en dame vil ligge med en dame.. Så hvorfor gjør man det med oss menn? Jeg blir tent av begge kjønn, altså jeg er biseksuell. I mitt tilfelle har jeg null interesse av romantisk forhold med en mann. Det bare tenner meg fysisk. Altså veldig langt fra homofil, men heller ikke heterofil. Anonymkode: 86d4c...792 2
LiseOslo Skrevet 23. juli 2019 #23 Skrevet 23. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Og i og med at det her tennes på at hun bruker noe som er en erstatning for penis så blir det homo. Homofile tenner jo ikke på en mann som har vagina. Det er heller ikke snakk om en mann som tenner på vagina her. Det er snakk om en mann som tenner på å bli knullet av ei kvinne med noe som er en erstatning for penis, i og med at hun ikke har en penis. Altså er det homo. Det sier du jo selv! Anonymkode: 62a96...4e9 Nei, det sier ikke seg selv. Pegging kan gjerne - og best - gjøres med en finger eller to, og det er ikke en erstatning for penis. Hvis man tenner på analkos fordi dildoen ser ut som en penis kan det kanskje være noe annet, men her snakket vi om pegging. Legning går på om man tenner på gutter eller jenter, ikke om man liker analkos eller ikke. Jeg har fingret en del gutter bak, og de har da vært streite som linjaler de fleste av dem. 2
LiseOslo Skrevet 23. juli 2019 #24 Skrevet 23. juli 2019 13 minutter siden, Druid said: Homofili handler om å knytte emosjonelle relasjoner til en av samme kjønn. Homoseksuell aktivitet handler om å ha seksuelle handlinger med en annen av samme kjønn. Å verdsette seksuelle handlinger som omhandler å putte ting i rompa når du er mann, er kun evnen til å verdsette prostata som erogen sone. Det har ingeting med homo- begrepet å gjøre. Helt korrekt! 1
LiseOslo Skrevet 23. juli 2019 #25 Skrevet 23. juli 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bare lurer, hvor sunt er det egentlig å drive å stikke gjenstander inn i endetarmen? Den er jo ikke laget for å bli penetrert, og lukkemuskelen har vel ikke spesielt godt av å bli strukket ut? For ikke å snakke om rissikoen for hemorider? Om ikke pegging er homofilt, så er det nå ihvertfall ekkelt. Æsj bæsj. Anonymkode: c0722...2c4 Det er helt ufarlig, og kan være veldig deilig, å bli stimulert bak. Så lenge man bedriver normal aktivitet og følger vanglige forsiktighetsregler er det ingen fare for hemorider.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #26 Skrevet 23. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Raskt spørsmål folkens, diskutert med en på jobben over lengre tid, og vi er uenige, vi fant ut at dere på KG kanskje sitter med fasiten. Spørsmålet er tittelen på tråden Hva er deres synspunkt på saken, er pegging innafor dersom man er hetero, eller er det likestilt med homofili? Anonymkode: b3b32...a48 Ja det er gay, så gæli gay.... Men det som er mest gay er å snakke om slikt på jobben 🤣 Anonymkode: e333a...073
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #27 Skrevet 23. juli 2019 Er dildo er ikke en erstatning for en penis. Er bi-jente og når jeg bruker strap on med dama så har det ingenting med penis å gjøre. Så nei, pegging er ikke homofilt. Anonymkode: ffb66...33d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #28 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dildo er ikke en erstatning for en penis. Er bi-jente og når jeg bruker strap on med dama så har det ingenting med penis å gjøre. Så nei, pegging er ikke homofilt. Anonymkode: ffb66...33d Hvorfor bruker du den da? Anonymkode: 666ab...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #29 Skrevet 23. juli 2019 2 timer siden, Druid skrev: Homofili handler om å knytte emosjonelle relasjoner til en av samme kjønn. Homoseksuell aktivitet handler om å ha seksuelle handlinger med en annen av samme kjønn. Å verdsette seksuelle handlinger som omhandler å putte ting i rompa når du er mann, er kun evnen til å verdsette prostata som erogen sone. Det har ingeting med homo- begrepet å gjøre. Bravo! Anonymkode: 1b802...bf4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #30 Skrevet 23. juli 2019 Det er da ikke homofilt. Lesbiske bruker jo strap-on. Det gjør dem ikke til heterofile. Anonymkode: fdf28...be8 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #31 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke homofilt. Lesbiske bruker jo strap-on. Det gjør dem ikke til heterofile. Anonymkode: fdf28...be8 Men det er jo fordi de føler at det mangler noe. En pikk. Å banke flata mot flata gir dem ikke noe. Anonymkode: 62a96...4e9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #32 Skrevet 23. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det er jo fordi de føler at det mangler noe. En pikk. Å banke flata mot flata gir dem ikke noe. Anonymkode: 62a96...4e9 Nei, lesbiske liker ikke pikk Anonymkode: fdf28...be8 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #33 Skrevet 23. juli 2019 Trur ikke det hvis en mann liker å få en pikk inn i ræva. Det kan jo såklart gå begge veier, men jeg går for at det ikke er helt streit. Anonymkode: 1a509...79a
LiseOslo Skrevet 23. juli 2019 #34 Skrevet 23. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er jo fordi de føler at det mangler noe. En pikk. Å banke flata mot flata gir dem ikke noe. Anonymkode: 62a96...4e9 Eh... Det er tydelig at du ikke vet så mye om hvordan kvinner har sex sammen... Jeg er sammen med ei jente, og jeg kan love deg at ingen av oss føler at det mangler noe som helst. Spesielt ikke en pikk. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #35 Skrevet 23. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må nok innse at du er homofil. Du får kun lyst på menn etter at dama di pegger deg. Det er jo i fiseringen de homofile genene sitter. Allmenn kunnskap det..... bryster og kvinnerumper osv blir ikke interessant etterpå. Det spiller heller ikke rolle om du tenner På damer i utgangspunktet. Liker du og få deilige orgasmer via prostata er du homo. Det er fasit med 2 streker under svaret. Anonymkode: 5d312...3ad Så den homofobe homofile😄 Anonymkode: 1cb5a...f60 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #36 Skrevet 23. juli 2019 Lever i et heterofilt forhold, og vi klarer oss absolutt med bare en penis. Når kvinner beskriver at de må ta mannen bakfra så kjenner jeg bare til ei som har gjort dette. Hun gjorde der hver gang eksen hennes hadde voldtatt henne, og han påla henne å "straffe" han etterpå. For meg hørtes ut som dobbelt overgrep. Syk type som kjører mc, leker heksedoktor og som tror på norrøn mytologi. Koko. Ikke helt i vater. Anonymkode: 666ab...7d9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #37 Skrevet 23. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker du den da? Anonymkode: 666ab...7d9 Fordi det er gøy med variasjon og sexleker er morsomt. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo fordi de føler at det mangler noe. En pikk. Å banke flata mot flata gir dem ikke noe. Anonymkode: 62a96...4e9 Dere har bare standard kjedelig pikk I vagina sex? Ikke oral, ikke fingring, ikke runking, null leker. Bare pumpe inn og ut. Siden du tror det bare er å "banke flata mot flata" som er alternativet om én ikke har penis. Du høres ut som en som har og vil skuffe mange damer i sengen. Anonymkode: ffb66...33d 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #38 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere har bare standard kjedelig pikk I vagina sex? Ikke oral, ikke fingring, ikke runking, null leker. Bare pumpe inn og ut. Siden du tror det bare er å "banke flata mot flata" som er alternativet om én ikke har penis. Du høres ut som en som har og vil skuffe mange damer i sengen. Anonymkode: ffb66...33d haha, Yes 🤣 mange damer har nok faket orgasme for denne fyren uten at han har skjønt det noen gang. Anonymkode: fdf28...be8 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #39 Skrevet 23. juli 2019 Det har ingenting med legning å gjøre, nei. Slutt å være så jævlig fordomsfulle og gammeldagse, herregud. Patetiske folk på KG, altså... Anonymkode: 8a794...f59 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #40 Skrevet 23. juli 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ingenting med legning å gjøre, nei. Slutt å være så jævlig fordomsfulle og gammeldagse, herregud. Patetiske folk på KG, altså... Anonymkode: 8a794...f59 Ikke sant. Alle menn kan få prostata orgasme. Og fordi som oftest homofile menn utfører det, blir tydeligvis heterofile menn redde av tanken. Skjønner ikke hvorfor, det er hverken farlig eller galt. Men latterlig er det av heterofile menn å tenke sånn. Anonymkode: fdf28...be8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå