AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Hei! Jeg følger en fyr på insta som legge eit mye kule bilder av vår felles interesse. Jeg kjenner ikke denne personen, men har over 5-6 år likt hverandres bilder i ny og ne. Han har fra starten kommentert at jeg er pen, har fine bilder osv uten at dette har vært problematisk. Den siste tiden har han begynt å sende meg memes (?) hvor det står «send denne til en søt person...» «TAG en cutiepie...» osv. Jeg har kjæreste og ønsker ikke at han skal sende slikt i dm på Instagram. Hvordan kan jeg si ifra på en fin og voksen måte? Jeg har prøvd å ignorere det uten hell Anonymkode: 64f4a...c67
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 Skriv at du har kjæreste, enkelt og greit Anonymkode: 61e7a...6c4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Legg ut bilde av deg og kjæresten i het omfavnelse. Anonymkode: 03173...292
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Er jo bare å blokkere han. Kan jo ikke være så viktig å følge han. Anonymkode: 78837...c0c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå