Gå til innhold

Forfatteren Linnea Myhre. Verdt å lese?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke søppel. Linnea Myhre er ikke i samme kategori som andre bloggere som gir ut bøker. Jeg synes bøkene hennes er verdt å lese, hvis du er ung kvinne. Jeg vil ikke si det er bøker med generell litterær kvalitet, sånn at de fenger alle typer mennesker, men hun skriver godt om psyke og følelser. Jeg liker den råe og brutale måten hun skriver på, og kan le høyt av noen av betraktningene hennes. Med det sagt, er jeg fan av personaen hennes. Jeg følger Myhre på sosiale medier, og har gjort det i mange år. Jeg hører hennes ironiske stemme gjennom teksten, og liker det. Det kan kanskje være litt forvirrende å forstå seg på denne stemmen hvis man plukker opp bøkene hennes uten å vite noe om personligheten hennes fra før av. Tror der er derfor noen litteraturkritikere har vært litt lunkne til romanene hennes. 

Jeg oppfatter at folk flest likte de første bøkene hennes best. Derfor hadde jeg lave forventninger til Hver gang du forlater meg, men så viste det seg at jeg likte den skikkelig godt! Hennes beste så langt, for min del. Jeg gleder meg til neste bok, som kommer til høsten. 

 

Anonymkode: 12213...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også godt de bøkene jeg har lest, som vel er de to første. Er noen år siden jeg leste de, men tror nok jeg hadde likt å lese de på nytt. Jeg liker bøker om mørke følelser og syns de er veldig fine bøker. 

Jeg var fan av Linnea Myhre før, og leste bloggen, men nå syns jeg bare hun er irriterende og orker ikke høre så mye på henne. 

Anonymkode: cac39...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea Myhre er åpenbart stor fan av godtesnop-tråden på KG (har nevnt den både radio og i podcasten sin), og med slik god smak er meget mulig bøkene også ganske bra..! Får lese dem en gang jeg får tid.

Anonymkode: f1d5e...5d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste den første boka hennes uten at den fenget meg. Så leste jeg den en gang til, men den fenget meg fortsatt ikke. Jeg syns den var kjedelig. De to andre har jeg ikke lest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare lest «Kjære», men den likte jeg veldig godt ☺️

Anonymkode: bc4c5...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt å lese dersom du er interessert i 

1) psykisk helse

Eller

2) linnea Myhre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste de to første, men har ikke begynt på det tredje av en eller annen grunn. Nå tror jeg den må vente, til jeg har lest den 4. som kommer.

Anbefaler å lese hennes bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg ville i alle fall ikke brukt penger på dette...    

Anonymkode: b4483...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2019 at 7:15 PM, AnonymBruker said:

Linnea Myhre er åpenbart stor fan av godtesnop-tråden på KG (har nevnt den både radio og i podcasten sin), og med slik god smak er meget mulig bøkene også ganske bra..! 

Anonymkode: f1d5e...5d4

Høres ut som vi bør utvide de fire store til fem. :arwen:

Anonymkode: a1521...c9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...