Gå til innhold

Eksklusiv or not


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Ser stadig folk kommenterer om Dere er eksklusiv?? 

Har aldri opplevd å høre en mann ville prate om det. Skjønner at det er en viktig samtale og det gjør jo mer at man vet hvor man har hverandre. Men hvor vanlig er det å snakke om dette etter ett par måneders dating? 

Kommer for meg at det er ett tema mange menn vil unngå😂. Tenkte at kanskje når man har definert seg som kjærester er man eksklusiv men hva vet jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det er like mye opp til begge å ta det opp. 

Jeg tok det opp fordi jeg vil ikke vær eksklusiv og ville være ærlig og åpen om det, han hadde nok foretrukket om vi var eksklusive, men godtok det siden vi er enige om at det vi har ikke kommer til å utvikle seg til noe seriøst. 

Anonymkode: 48bff...fa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ligger fast med en mann... om det er for kjærligheten, eller for flørt og sex så må det være eksklusivt for meg. Om han sier han ikke vil det, så avslutter jeg. Ønsker ikke å ligge med en som har flere en ligger med samtidig. 

Anonymkode: 3a6c3...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praten kom opp tilfeldig etter 5.date, da vi begge annså oss som på vei inn i et forhold, men for tidlig å kalle det kjærester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg ligger fast med en mann... om det er for kjærligheten, eller for flørt og sex så må det være eksklusivt for meg. Om han sier han ikke vil det, så avslutter jeg. Ønsker ikke å ligge med en som har flere en ligger med samtidig. 

Anonymkode: 3a6c3...9ff

Det kan han vel lett si at han ikke har😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...