Gå til innhold

Ta kontakt eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det min tur å skrive dette innlegget, vet at det er 100 lignende tråder her inne 🙂

Møtte en fyr ute i helga, og vi dro hjem sammen. God sex, hyggelig mann. Jeg er litt nysgjerrig på ham, og kunne tenkt meg å bli bedre kjent. Skrev litt med hverandre dagen derpå, på mitt initiativ (etter at han hadde lagt meg til).

Så hva gjør jeg? Skal jeg spørre ham om han vil finne på noe, eller skal jeg la det gå? 

K40 

Anonymkode: 2fc83...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lyst på mer sex så er det vel bare å spørre han? 

Anonymkode: da700...004

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding med spørsmål om å finne på noe en dag. Han svarte at det kan vi, men at han er opptatt de nærmeste dagene. Så får vi se da, nå er ballen hos ham. Ingen hard feelings om jeg ikke hører fra ham, men hadde vært spennende med en flørt. 😉

TS

Anonymkode: 2fc83...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun er en flørt du er ute etter så kan det gå. Men jeg tviler på at du hører noe særlig mer fra denne mannen. Det må i så fall være etter midnatt i helgene, når han er klar for uforpliktende sex igjen

Anonymkode: cfa36...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte melding med spørsmål om å finne på noe en dag. Han svarte at det kan vi, men at han er opptatt de nærmeste dagene. Så får vi se da, nå er ballen hos ham. Ingen hard feelings om jeg ikke hører fra ham, men hadde vært spennende med en flørt. 😉

TS

Anonymkode: 2fc83...ec3

Hvis det inneholder kvalitet, så ja.😉

Anonymkode: 6c256...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...