Gå til innhold

Til menn. Hvordan ser drømmedama ut?

Fremhevede innlegg

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Brunette, meloner og ikke for feit

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, damer må ikke være 160 og 50kg, dette var drømmedama utseendemessig. I virkeligheten er jeg LANGT mer fleksibel. Og personligheten er viktigst.

Menn har og preferanser på høyde, forskjellen er at de ikke er så absolutte. Veldig få menn har høydekrav i tinderprofil etc. veldig mange damer har. 

Anonymkode: 4b81a...f27

Men så har dere en haug med andre krav og da. Kvinner har liksom bare 1 krav når det kommer til sånt. 

Anonymkode: 093a7...250

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på de fra Asia er 170 høy. Og kun 50 kg til ei på 170 er veldig tynt. Stikk fingen i jorda!

Anonymkode: 9d5ee...da7

Trur du har misforstått tråden. Dette er hva jeg mener er en perfekt kropp. Om det er vanlig eller ikke er liksom ikke med i beregningen. Dessuten er min egen samboer en asiat på over 170, så jeg vet de finnes.

50 kg er veldig tynt, ja. Det er hele poenget. Jeg liker tynne og høye kvinner. De ser så elegante og feminine ut. Dersom man har veldig lite muskler, så er det ikke for spinkelt. Ingenting øker vekten så mye som muskler. Jeg synes kvinner med synlige muskler ser skikkelig mandige ut. Ikke for meg.

Anonymkode: 11965...9df

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En blanding av disse to.

3FA27F44-BD5F-40C6-969D-967D38B91D1B.jpeg

Anonymkode: 9457f...5a3

Er du skap-homofil?

Anonymkode: 0bf13...a0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men så har dere en haug med andre krav og da. Kvinner har liksom bare 1 krav når det kommer til sånt. 

Enig, og kravet har en logisk biologisk grunn; beskyttelse. Det har ikke det å være voksen syltynn kvinne. De mister jo fort fruktbarheten. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Utseende spiller absolutt ingen rolle for om jeg skal bli interessert, men jeg liker godt jenter som er rundt 1,63, har timeglassfigur, trent, langt blondt langt hår, fyldige lepper, curvy not fat, blågrønne øyne, smilehull, og litt stor nese, små søte ører. ingen tattoveringer.

Anonymkode: c117e...e2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? 😆

I kjedelige Oslo.

Anonymkode: 71e5f...74d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, damer må ikke være 160 og 50kg, dette var drømmedama utseendemessig. I virkeligheten er jeg LANGT mer fleksibel. Og personligheten er viktigst.

Menn har og preferanser på høyde, forskjellen er at de ikke er så absolutte. Veldig få menn har høydekrav i tinderprofil etc. veldig mange damer har. 

Anonymkode: 4b81a...f27

Anbefaler deg å se på MyBodyGallery hvor utrolig ulikt 160 og 50 kg er. Jeg veide selv 50 kg da jeg var 13 år og svært god i idrett. Var sylendes tynn og muskuløs, og et barn i kroppen. Nå veier jeg 55 kg fordi jeg er blitt kvinne og dermed fått mer rumpe og lår og sånne ting. Jeg har lavere fettprosent enn anbefalt for kvinner, mens andre som er like høy og veier det samme kan ha ganske høy fettprosent fordi de ikke trener. Av samme grunn setter jeg heller ikke vektkrav til menn. Jeg har hatt en kjæreste som er 180 og veier over 90 kg. Han er særdeles stor og muskuløs og så og si ikke noe fett, mens andre menn kan veie det samme som han og ha myyye fett. 

Anonymkode: cf108...fb1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I kjedelige Oslo.

Anonymkode: 71e5f...74d

For langt. Det var synd. Hehe

Skrevet (endret)

Var vanskelig å finne noe egentlig. Halvparten av sjarmen er fra hvordan hun ter seg og utstrålingen. Er så livløst på et stillbilde

Spoiler

3WMel73.jpg

0O5c6BD.jpg

640full-lorena-rape.jpg

Related image

Umulig å si noen konkrete fysiske krav utenom ikke feit.  

Haha hva? Haugevis med krav til form på ansikt, skulderbredde, hårvekst osv

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva ved henne er det du liker?

De vakre grønne øynene til det røde håret, smilet, hele hun egentlig 😊 Flott dame. 

Anonymkode: f0f30...6d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 1.60

Normalt tynn/slank (ikke for tynn, ikke lubben. Sånn helt normal sunn)

Blondt hår med litt lengde

Lys hud, norsk/skandinavisk

Gjerne med smilehull

Anonymkode: 71218...bd2

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Var vanskelig å finne noe egentlig. Halvparten av sjarmen er fra hvordan hun ter seg og utstrålingen. Er så livløst på et stillbilde

Skjul innhold

3WMel73.jpg

0O5c6BD.jpg

640full-lorena-rape.jpg

Haha hva? Haugevis med krav til form på ansikt, skulderbredde, hårvekst osv

Pupper, rumpe, lepper, nese, hårfarge, hårlengde, hår struktur, hvordan hun sminker seg, negler, vekt, form, høyde. Sånn bare for å nevne noe av det fysiske.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vakre grønne øynene til det røde håret, smilet, hele hun egentlig 😊 Flott dame. 

Ok.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pupper, rumpe, lepper, nese, hårfarge, hårlengde, hår struktur, hvordan hun sminker seg, negler, vekt, form, høyde. Sånn bare for å nevne noe av det fysiske.

Der du siterer nevnte jeg krav damer har til menn

Det der du nevner er jo bare preferanser i meste fall. Jenter med både store og små pupper osv kan være fine. De fleste har ikke absolutte krav der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det. Dessuten har hun en herlig utstråling! 

Anonymkode: feb93...92d

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det. Dessuten har hun en herlig utstråling! 

Anonymkode: feb93...92d

Ja, hun har virkelig den lille magiske gløden 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, og kravet har en logisk biologisk grunn; beskyttelse. Det har ikke det å være voksen syltynn kvinne. De mister jo fort fruktbarheten. 

Hva mener du? Hva har fruktbarhet med at kvinner må være under 170 veie 50 kg ha store pupper og enda større ræv å gjøre?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...