Gå til innhold

Floryday - noen som har handlet med dem?


sunnfriskogpositiv

Anbefalte innlegg

Det kom akkurat opp som annonse på Facebook, og det var utrolig mye salg der. Seriøs nettside? 

Og hvordan er størrelsene på klærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, sunnfriskogpositiv skrev:

Det kom akkurat opp som annonse på Facebook, og det var utrolig mye salg der. Seriøs nettside? 

Og hvordan er størrelsene på klærne?

 

Anonymkode: 98395...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har også jeg lurt på. Har sett flere fine kjoler der men jeg er litt usikker om dette er en trygg side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet der en gang, og jeg ble fornøyd med kjolen. Størrelsen passet også. Er lurt om du tar mål og sjekker størrelsetabell de har. Tror det er litt risikabelt om det ender med at plagget ikke passer og at det kanskje ikke er så lett å bytte det pga servicen som noen har nevnt. 

Anonymkode: 070d1...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe der, men har vært litt nysgjerrig på siden da de tilsynelatende har veldig mye fint. Jeg fant ut at de fikk veldig mye negative tilbakemeldinger, så det ble likevel ikke til at jeg prøvde å bestille noe der. (De har jo lave priser, så du kan jo prøve deg på ett rimelig plagg i første omgang)   Husker ikke hvor jeg fant tilbakemeldingene, tror noen linket til dem for lenge siden....

Anonymkode: cc325...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke mye positivt å lese om dem nei, så takk for svar. Jeg prøvde dog å bestille en kjole på salg, så får vi om den kommer, og om størrelsen passer 👍🏻

Så synd at useriøse aktører får fortsette når det er så mange misfornøyde kunder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi en tilbakemelding her når du har mottatt bestillingen din? :) 

Anonymkode: cc325...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Får stadig reklamer fra disse, uvisst hvorfor. Men nå i det siste har jeg sett flere bilder i reklamene som er tatt rett fra strikkesider. Ett jeg kjente igjen som et prosjekt på ravelry, og ett av Wiolakoften. Dette påstår de altså at de selger, via stjålne bilder, men når man leser beskrivelsen står det polyester. Ren svindel, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en kjole derfra, fikk dårlig kvalitet. Tynt stoff og merkelig passform. Bildet jugde ganske mye. Betalte en del for den kjolen også.

Anonymkode: 00039...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...