Gå til innhold

Hadde dere menn tent på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flørten min er på ferie og skal være borte enda to uker. Vi tekster hverandre nesten daglig. Vi har ikke hatt sex, men er helt ville etter hverandre, og meldingene inneholder mye sexting. Jeg lurer bare på om jeg skal dra den litt lengre.. ved å sende bilde av meg med kjole på uten undertøy.. såklart uten ansikt, men bare sånn teasing. Er dette noe dere menn hadde syntes vært gøy? Evt noen andre tips til å holde det gående mens han er på ferie? Hva hadde dere likt? 

Anonymkode: 5fa93...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her inne er det mange som liker seksuelt pågående kvinner, som det du beskriver. Mens andre synes det er macho å være pågående. Jeg synes det, f.eks.

Anonymkode: 0b58d...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være litt konservativ frem til dere faktisk har hatt sex. Litt for å beholde spenninga, og litt for å ikke skape et forventningspress på han. Og litt fordi mange menn kan synes det er litt turnoff om du er for seksuelt pågående. 

Billder av deg selv med klær på er fint etter min mening. 

Anonymkode: f0088...51c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flørten min er på ferie og skal være borte enda to uker. Vi tekster hverandre nesten daglig. Vi har ikke hatt sex, men er helt ville etter hverandre, og meldingene inneholder mye sexting. Jeg lurer bare på om jeg skal dra den litt lengre.. ved å sende bilde av meg med kjole på uten undertøy.. såklart uten ansikt, men bare sånn teasing. Er dette noe dere menn hadde syntes vært gøy? Evt noen andre tips til å holde det gående mens han er på ferie? Hva hadde dere likt? 

Anonymkode: 5fa93...642

Om jeg tenner på nakne føtter så betyr ikke det at min bror tenner på det samme. Om min bror tenner på nakne føtter så betyr ikke det at jeg tenner på det samme.

Er det noe du har lyst til å gjøre så gjør det!

Det er sexy med kvinner som har lyst, som viser at de har lyst, og som våger å by på seg. Nei, trenger ikke vise innsiden av vagina for at det skal være sexy. Det holder godt nok som du forklarte, smakelig er det også. Da viser du at du har lyst på han. Det er, uansett hva en tenner på, sexy.

Jeg tror ikke menn og kvinner er sååå veldig forskjellige der altså. Kvinner liker også at en de har lyst på viser at han har lyst på henne igjen. Trenger ikke være på en vulgær måte, bare det at han viser at han har lyst på deg er jo sexy. ;) 

Anonymkode: c908b...b5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal være litt konservativ frem til dere faktisk har hatt sex. Litt for å beholde spenninga, og litt for å ikke skape et forventningspress på han. Og litt fordi mange menn kan synes det er litt turnoff om du er for seksuelt pågående. 

Billder av deg selv med klær på er fint etter min mening. 

Anonymkode: f0088...51c

👍

Anonymkode: 90b18...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (dame) kunne gjort det, ved å dra kjolen opp ved hoften slik at linjen av lår og hoftebein vises, men ikke underliv eller gapet mellom lårene. Overlate ting til fantasien gjør underverker, med bare små teasers av hvor bra helheten til slutt blir.

Anonymkode: 3820a...3f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (dame) kunne gjort det, ved å dra kjolen opp ved hoften slik at linjen av lår og hoftebein vises, men ikke underliv eller gapet mellom lårene. Overlate ting til fantasien gjør underverker, med bare små teasers av hvor bra helheten til slutt blir.

Anonymkode: 3820a...3f8

Hva slags menn ender du opp med da?

Anonymkode: 0b58d...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal være litt konservativ frem til dere faktisk har hatt sex. Litt for å beholde spenninga, og litt for å ikke skape et forventningspress på han. Og litt fordi mange menn kan synes det er litt turnoff om du er for seksuelt pågående

Billder av deg selv med klær på er fint etter min mening. 

Anonymkode: f0088...51c

Enig!

Hilsen kvinne 

Anonymkode: 90b18...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker

Fordi du helt klart har lyst på han, og han på deg, så hvorfor ikke. Det å lage og sende et slikt bilde bare skjerper appetitten til dere begge! 
Hvis du vil riktig «gå for det», ta på deg en hekle eller annen form for gjennomsiktig kjole. 
Selvsagt må det jo synes at det ikke er noe under. 
Stiller i en sexy posisjon lett foroverbøyd med hendene på sofa lenen, og tar bilde skrått bakfra, men ikke mer enn at konturen av den ene puppen synes, blir resultatet fin fine greier!
(Fordi hodeløse bilder er ikke fint, men du ikke ønsker å vise ansiktet ditt vri det bare bort. ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...