Gå til innhold

Sandefjord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har hytte i Sandefjord og iløpet av årene har vi forelsket oss i byen. Nå skal vi kjøpe leilighet der, men er usikre på hvor. Barnet vårt går fortsatt i barnehage, men vil at barnet begynner på skole med vennene sine. Hvilke bydeler anbefaler dere? Og hvilke bydeler burde vi styre unna? 

Anonymkode: 9bd8a...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.7.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Vi har hytte i Sandefjord og iløpet av årene har vi forelsket oss i byen. Nå skal vi kjøpe leilighet der, men er usikre på hvor. Barnet vårt går fortsatt i barnehage, men vil at barnet begynner på skole med vennene sine. Hvilke bydeler anbefaler dere? Og hvilke bydeler burde vi styre unna? 

Anonymkode: 9bd8a...20d

Ja dette lurer jeg på og :)

Virker så koslig der!

Så dytter for deg :)

Anonymkode: 4f31c...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greia med Sandefjord er at de som bor der er eksepsjonelt opptatt av seg og sitt, og det er vanskelig å bli kjent med nye folk og få venner der. Bodde der i noen år, flyttet til en annen vestfoldbyene og trives tusen ganger bedre. Med tenke på skoler ville jeg ikke bosatt meg i sentrum men sett etter noe litt utafor. 

Anonymkode: 65409...b5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri flyttet til Sandefjord. Min søster gjorde det pga jobb, nå flytter hun tilbake til Tønsberg og pendler istedet. 

Om du på død og liv vil bo der ville jeg droppet varden. Breidablikk er helt greit. 

Anonymkode: b9551...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville aldri flyttet til Sandefjord. Min søster gjorde det pga jobb, nå flytter hun tilbake til Tønsberg og pendler istedet. 

Om du på død og liv vil bo der ville jeg droppet varden. Breidablikk er helt greit. 

Anonymkode: b9551...05a

Kan du si noe om hvorfor?

Anonymkode: bff91...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...