Gå til innhold

HBO Nordic hjelp til navigering til episoder


Elán

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg HBO Nordic og jeg føler meg som en amøbe. Jeg skulle se på Chernobyl, ser en episode, halvveis ut i neste, så får jeg feilmelding og blir sendt tilbake til "fortsett å se S1/E1". Altså, jeg kan ikke fortsette å se fra midt i S1/E2. Når jeg trykker på dette bildet, så havner jeg såklart på S1/E1. For å finne tilbake til der jeg var må jeg spole til slutten av episoden, trykke på "se neste" og bla til der jeg var. Ser på serien i nettleser på pc, ikke mac. Nå er ikke Chernobyl den verste serien å navigere fram på den måten med tanke på det kun er 5 episoder, men det er irriterende på andre serier. 

Er det noen måte å finne liste av episode av de forskjellige seriene? Skulle også se The Act, og det samme skjer der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du går inn på en serie så har du den oversikten, hvor du får valget om å fortsette å se. Ved siden av oversikt har du sesong 1 og eventuelt sesong 2,3,4 osv. Trykker du på der får du opp alle episodene i sesongen og kan trykke deg inn på episoden du skal se. 

Anonymkode: 6a3a4...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du går inn på en serie så har du den oversikten, hvor du får valget om å fortsette å se. Ved siden av oversikt har du sesong 1 og eventuelt sesong 2,3,4 osv. Trykker du på der får du opp alle episodene i sesongen og kan trykke deg inn på episoden du skal se. 

Anonymkode: 6a3a4...c0e

Herregud, nå føler jeg meg dum... Tusen takk! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...