Elán Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Jeg har nettopp fått meg HBO Nordic og jeg føler meg som en amøbe. Jeg skulle se på Chernobyl, ser en episode, halvveis ut i neste, så får jeg feilmelding og blir sendt tilbake til "fortsett å se S1/E1". Altså, jeg kan ikke fortsette å se fra midt i S1/E2. Når jeg trykker på dette bildet, så havner jeg såklart på S1/E1. For å finne tilbake til der jeg var må jeg spole til slutten av episoden, trykke på "se neste" og bla til der jeg var. Ser på serien i nettleser på pc, ikke mac. Nå er ikke Chernobyl den verste serien å navigere fram på den måten med tanke på det kun er 5 episoder, men det er irriterende på andre serier. Er det noen måte å finne liste av episode av de forskjellige seriene? Skulle også se The Act, og det samme skjer der.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Når du går inn på en serie så har du den oversikten, hvor du får valget om å fortsette å se. Ved siden av oversikt har du sesong 1 og eventuelt sesong 2,3,4 osv. Trykker du på der får du opp alle episodene i sesongen og kan trykke deg inn på episoden du skal se. Anonymkode: 6a3a4...c0e
Elán Skrevet 21. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du går inn på en serie så har du den oversikten, hvor du får valget om å fortsette å se. Ved siden av oversikt har du sesong 1 og eventuelt sesong 2,3,4 osv. Trykker du på der får du opp alle episodene i sesongen og kan trykke deg inn på episoden du skal se. Anonymkode: 6a3a4...c0e Herregud, nå føler jeg meg dum... Tusen takk! 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå