Gå til innhold

Er det sikkert at jeg er smittet?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kameraten min har sov på sofaen hos meg i natt og våknet opp med omgangsyke. Spydde osv i hele dag. Vi har røyka på samme sigarett. Er det sikkert at jeg blir syk, eller er det sjans for at jeg slipper unna? At ikke alle kan bli syke av samme bakterie/virus?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen automatikk i at du blir smittet nei, det er godt mulig imunforsvaret ditt er sterkere på akkurat det viruset og du slipper unna.

Et tips: Ikke drikk alkohol eller belast kroppen på annet vis i et par dager, så skåner du systemet mer og det er større sjanse for at du slipper unna :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Du trenger ikke å ha blitt smitta og om du ble det kan det hende kroppen din reagerer bedre (evt. værre) på bakteriene enn det kompisen din gjorde.

Men det vil du jo snart finne ut :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar. Er ikke annet å gjøre enn bare vente å se.. Har vært småkvalm i et par dager, kan det har vært viruset som var så svakt på meg da?

Jeg som har tenkt meg en tur på byen i dag å.. søren. Tror nopk jeg tar sjansen, selv om å spy er det aller aller verste jeg vet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde vært snillt hvis dere gidder å krysse fingrene for meg, slik at jeg forblir frisk!? :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
kan det har vært viruset som var så svakt på meg da?

Det kan godt være den eneste reaksjonen du fikk ja :)

Jeg både krysser og slenger over en :dagensrose: jeg.

Kos deg i kveld :-D

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan godt være den eneste reaksjonen du fikk ja :)

Jeg både krysser og slenger over en :dagensrose: jeg.

Kos deg i kveld :-D

Tusen hjertelig takk! Snillt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...