Gå til innhold

Tv2.no/Se og stem på værfoto


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er stadig der inne for å se og stemme på fine bilder, men jeg syns ikke at min stemme blir registrert.
Kan flere sjekke ut dette for meg så hadde jeg blitt glad. :) 
Trykk og se om "laiksa" blir sittende fast ved de aktuelle bildene. På forhånd takk og gi gjerne tilbakemelding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei! Jeg gikk inn på nettsiden, men det er over tusen bidrag som er sendt inn, så det blir litt vannskelig å finne din! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det nok, men jeg tenkte at f.eks. du kunne trykke på et av bildene på side èn
eller hvor du vil og se om din stemme ble registrert? Kanskje tar det lang tid for "systemet"
å registrere stemmene, selv om det står at stemmen er registrert. Det skal stå et tall
ved siden av bildet når stemmen er gitt, men jeg får ikke de opp. :klo: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at det bare tar en del tid å få antall stemmere opp ved bildet.
Jeg lever litt intenst i dataalderen og forventer at ting skal gå fort. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen min ble registrert med en gang..

Nei nå forhasta jeg meg litt. Stemmen er registrert, jeg får ikke stemt på ny ,men når jeg oppdaterte så ser jeg ikke stemmen min lenger men for beskjed om at den er registrert.😏

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm....jeg syns det var litt forvirrende, men kanskje det bare er en slags forsinkelse i systemet? 
     Håper det, for jeg fortsetter å stemme. Mange har tatt veldig fine bilder fra naturopplevelser der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...