Gå til innhold

Kjæreste eller venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil selv. Jeg var sikker på at kjæreste er det eneste riktige. 

Men innimellom tviler jeg og om jeg ikke skulle være fornøyd med en som kan bli en god venn og om kjæreste i det heletatt passer meg?

Vil ikke ha ONS. 

Har en ff og det har egentlig fungert greit utenom at jeg skulle ønske vi kunne treffes oftere. Alternativet er å skaffe seg en til slik at en slipper å vente på han som aldri har tid. 

Skaffe seg kjæreste er jo en mye tyngre vei og gå og mye vanskeligere å finne syns jeg. 

Uansett med kjæreste så ser jeg for meg at det da forventes at man skal være samboere etterhvert. Noe jeg ikke tror passer meg og skulle ha en mann rundt meg 24/7.

Jeg er usikker på hva som er lurest. Jeg bare lufter tankene. Jeg har og blitt glad i ff min etter flere måneder.

Nå står jeg ovenfor ett nytt valg. En jeg syns virker spennende og som jeg tiltrekkes av. Han er heller ikke ute etter noe forhold men ff eller fwb er det samme for meg. Jeg har tenkt å møte han og vi har blitt enig om at det er for å sjekke kjemi og ikke noe sex. Jeg vil ikke ha det presset på meg på første møte. Noe han var enig i da. 

Har samtidig ikke lyst til å slutte å møte han jeg er blitt glad i fra før. Men trenger samtidig å distansere meg litt fra han. Han vet jeg liker meg som venn så det er greit. Jeg likte nok han litt for godt og som ikke ble gjengjeldt. 

Sikker sex er også viktig. Derfor hadde 2 vært perfekt. Jeg tenker ikke kun sex med disse to men også to man kan finne på ting sammen med. Min første er bestandig opptatt i helgene så der er d uaktuelt. Men en ny en kan se anderledes på det da. Vi har og noen felles interesser som er positivt. 

Jeg spør egentlig ikke om råd. Mest for å lufte tanker eller om det er flere som tenker sånn?

Anonymkode: 04150...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to FF/Fwb fordi han ene ikke kan møtes så ofte og for å unngå å bli forelska i noen av dem. Begge vet om hverandre, ene holder seg til bare meg og han andre har flere selv. Med begge er det mer enn bare sex, vi spiser sammen, går tur, spiller, ser film og prater mye, egentlig så oppfører vi oss som kjærester når vi er sammen. Ingen av oss er interessert i ett seriøst forhold så dette passer veldig bra for oss akkurat nå. 

Anonymkode: eb1f3...101

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...