Gå til innhold

Hender det at du trøstespiser?

Hender det at du trøstespiser?  

1 stemme

1. 1. Hender det at du trøstespiser?

• Nei
      15
    • En sjelden gang, så
      13
    • Ja
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet

nei, jeg har aldri skjønt at det er mulig å tenke på mat som noe annet enn mat (men jeg elsker å lage det...). Har alltid trodd at det er et amerikansk problem, så jeg er litt overasket over hvor mange som svarer ja.

Jeg kan godt bake kaker hvis jeg kjeder meg eller ikke har noe bedre å gjøre, men de går rett i fryseren (kjeder meg ikke så mye da).

Tror kanskje at de som trøstespiser er mere lidenskapelige mennesker, det har vel sine fordeler og ulemper (størst fordeler).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Tror kanskje at de som trøstespiser er mere lidenskapelige mennesker, det har vel sine fordeler og ulemper (størst fordeler).

Hva mener du? :roll: Ble nysgjerrig nå.

Gjest borghild
Skrevet

Trøstespising? Neeeeeei, det lønne sæ itsj!!!

Skrevet

jeg bare tenker at mennesker som trøste spiser har mere følelser i spill enn det jeg har. Jeg er ikke veldig lidenskapelig (desverre), og ser stortsett ting bare som det de er. Jeg føler vel at en som trenger mat som trøst legger mere følelser i alt, men det kan jo være at jeg tar helt feil.

Skrevet
Ja' date=' det gjør jeg så absolutt. Når jeg er deppa, men mest når jeg kjeder meg egentlig.[/quote']

:enig_animasjon:

Skrevet

nei, når jeg er deppa orker jeg ikke tanken på mat. men når jeg kjeder meg gjennom en kveld foran tv'en derimot..... da går det unna.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg trøstespiser ikke, mister matlysten hvis jeg ikke har det bra.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja. Ikke når jeg er veldig lei meg, da har jeg ikke lyst på mat i det hele tatt. Men av og til er jeg i et slikt humør at synes litt synd på meg selv, og muntrer meg opp med chips, snop, brus og blader i senga. :)

Skrevet

Oh yes :P

Siden jeg både bruker å trøstespise og gi meg selv noe godt som "premie" om jeg har vært flink er det vel ikke rart om jeg nå sliter med vekta????? (De siste 5 årene har vært fæle....)

Gjest Tristessa
Skrevet

Nei! For min del hjelper det ikke å trøste med mat. Men spiser ofte mye rart dersom jeg kjeder meg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke når jeg er deppa, men om jeg er i dårlig/sint humør, og i stressperioder. Ikke at det hjelper mot stress å stappe i seg sukker, men man kan jo alltids forsøke.

Gjest Maikana
Skrevet

Jeg svarte nei, for jeg trøster meg aldri med mat.

Men det hender jeg spiser litt ekstra hvis jeg er hjemme en hel dag og kjeder meg. Blir helst knekkebrød med noe på, eller frukt eller en mueslibar. Snacker litt, med andre ord.

Skrevet

Må nok innrømme at det skjer ja. Spesiellt etter at æ slutta å røyke... Men prøve å ta en låkerol i stedet,, men,men :-? Det er ikke bestandig lite lett når en har så lyst på så mye annet.... :( Trøste mæ me at æ har bare et liv , å det må no nytes det å... :P ELLER ????

Skrevet

Svarte tidligere, men nå svarer jeg igjen. Pinseaften, lørdag, hjemme alene og typen er ute.. Selvfølgelig skal jeg unne meg masse godt! Først lasagne så M&M, lakrisbåter og popcorn, cola og kanskje et par kinderbra. Hva ellers skal jeg gjøre, liksom. :rosasmil:

Skrevet

Nei. Mister matlysta når jeg er lei meg.

Skrevet
Ja. Ikke når jeg er veldig lei meg' date= da har jeg ikke lyst på mat i det hele tatt. Men av og til er jeg i et slikt humør at synes litt synd på meg selv, og muntrer meg opp med chips, snop, brus og blader i senga. :)

Skriver under på denne. :)

Gjest Cerise
Skrevet

Koser meg med godis,og "unner" meg gjerne det i helgene,men pleier ikke å trøstespise fordi jeg er lei meg,nei.

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Da blir jeg bare enda mer deppa om jeg skulle gjort det. Lar heller vær å spise jeg om jeg syns synd på meg selv eller er trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...