Gå til innhold

Hender det at du trøstespiser?

1 stemme

1. 1. Hender det at du trøstespiser?

• Nei
      15
    • En sjelden gang, så
      13
    • Ja
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Tar deg en sjokolade når du er litt deppa, eller spiser en ekstra baguette fordi du er litt trist?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet

Nei, skjer ikke.

Mat smaker ikke godt naar jeg graater. Vokser i munnen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, aldri. Men det hender seg en gang i blandt at jeg spiser fordi jeg kjeder meg, men da kjeder jeg meg skikkelig. Men stort sett har jeg ikke tid til det heller :P

Skrevet

En sjelden gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå i eksamenstiden spiser jeg snop fordi jeg er frustrert og stressa, ja. Har ikke dårlig samvittighet for det. Det hjelper meg å bevare roen midt i den store galskapen! :ler:

Skrevet

nei, det tror jeg jeg aldri har gjort......

Skrevet

Ja, det gjør jeg så absolutt. Når jeg er deppa, men mest når jeg kjeder meg egentlig.

Skrevet

Ja, det hender av og til.

Gjest gjest1
Skrevet

Jupp, bedre nå, men var ille før. Har slitt med tvangsspising siden jeg var 8-9 år gammel.

Skrevet

Niks! Aldri.

Men det hender av og til at jeg bestemmer meg for at "nå skal jeg kose meg med masse digg", og da spiser jeg til magen strutter. :ler: Men det skjer ikke ofte (og nesten alltid i helgene), og aldri fordi jeg er deppa. Kan kanskje kalle det en form for kontrollert overspising?

Gjest gjesta
Skrevet

Jepp, en sjelden gang.. :)

Men kan også være jeg IKKE klarer å spise noenting når jeg er deppa. Legger heldigvis ikke på meg.

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis alt er grått og trist hender det at jeg muntrer meg opp med noe ekstra godt ja. God mat gjør meg glad :)

Skrevet

Hvis jeg ikke er altfor deppa, hender det at jeg tar en sjokolade eller kjøper en pose med noe godt ja. Hender ofte at jeg belønner meg selv med en liten kinderbar om jeg har hatt en slitsom dag el.l. Ofte blir sjokoladene liggende i skapet når jeg har kommet hjem med de, for plutselig er ikke sjokolade så nødvendig lengre ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mister matlysten når jeg er trist. Mye bedre til å kjede-spise!

Skrevet

Når jeg er trist og lei tenker jeg aller minst på mat. Trøstespiser derfor aldri.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tilhører også dem som totalt mister matlysten hvis jeg ikke har det bra, så trøstespising er helt utelukket. Derimot kan jeg finne på å kjedespise, gjerne på søndager...

Gjest Leya
Skrevet

Jeg kan finne på å trykke en masse sjokolade inn i ansiktet når jeg er lei meg ja.

Gjest Gulltopp
Skrevet

Det forekommer, men det er kanskje riktigere å si at jeg kjedespiser. Og så liker jeg å spise noe godt mens jeg leser eller skriver oppgaver, det er vel også en form for kjedespising.

Men når jeg er skikkelig lei meg, får jeg ikke ned noe særlig selv om jeg prøver, så da kan jeg gå lenge uten å spise ordentlig. Hvis jeg er veldig glad også, forsåvidt, men akkurat så kjempeglad er det sjelden jeg er.

Skrevet

Nei, men jeg spiser masse når jeg er glad og i godt selskap. Og jeg kan bli fysen på noe når jeg kjeder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...