AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 Er en mann som har null interesse for musikk rart / turnoff? Han kan høre på radioen i bilen men det er alt. Kan ingenting om musikk, og hører aldri på musikk. Anonymkode: 6c97d...2ff
Jadzia Skrevet 20. juli 2019 #2 Skrevet 20. juli 2019 Sånn er mamma og. Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan det er mulig, da musikk er utrolig viktig for meg. Ikke at jeg må høre det hele tida, men jeg er veldig glad i det. Mamma hører ikke radio en gang. Hun er rimelig tonedøv da, så det gir henne liksom ikke noe å høre på musikk.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #3 Skrevet 20. juli 2019 Jeg liker ikke musikk. Eller mer presist jeg liker generelt ikke lyder. Liker å ha det rolig rundt meg. Kjører jeg bil så har jeg hverken på musikk, podcast eller nyhetssendinger. Anonymkode: 9aeaa...d9b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juli 2019 #4 Skrevet 20. juli 2019 (endret) Musikk er en stor del av livet mitt, så jeg kunne aldri vært sammen med noen som ikke hørte på/likte musikk. Endret 20. juli 2019 av AthenaRavenLuna
Cata Skrevet 20. juli 2019 #5 Skrevet 20. juli 2019 Slik er jeg selv. Jeg kan alltids høre på musikk en gang i blant, men det betyr ingenting for meg og som regel hører jeg ikke på radioen når jeg kjører en gang. Da skal det i tilfelle være skikkelig langkjøring der selve kjøringen er skikkelig ensformig. Det er bare ikke min greie - og stort sett forbinder jeg det med støy.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #6 Skrevet 20. juli 2019 Jeg elsket musikk som yngre. Med årene har det blitt viktig. Men hører på musikk i bilen. Har nesten alltid på radioen. Hadde ikke reagert så mye om en mann ikke hadde synes musikk var viktig, det betyr at jeg kunne hørt det jeg selv vil Anonymkode: 39968...d8a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #7 Skrevet 20. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med årene har det blitt *mindre viktig. Anonymkode: 39968...d8a
annebanane Skrevet 20. juli 2019 #8 Skrevet 20. juli 2019 Det hadde blitt ganske kjedelig da jeg liker konserter, festivaler, musikk og synging i bilen, osv. Bryr meg ikke om mangel på musikkunnskap, men jeg vil ha en fyr som kan dele gleden med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå