Gå til innhold

Paradise hotel selvskading


Martine16

Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at en venninne a meg hadde kommet m på paradise hotell forrige sesong. Men da hun møtte opp på sånn fysisk med de som jobber i crewet eller hva det kalles. Der fikk hun beskjed at hun ikkje kom videre pga hun hadde selvskadingsarr på armene. Disse var rundt 4/5 år gamle...

mener det er idioti, tenker alt og alle har sin rett til å vere med, om det er det de vil... tenker de hadde jo med Thea, hun overlevde anoreksi nervousa.. en psykisk lidelse som får utover det fysiske.. Det som har selvskadet, har eller har hatt en psykisk lidelse... og det er ingen skam, det har blitt et tabu for så alt for mange å snakke om dette og vise sine arr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når de caster personer må alle gjennom samtale med psykolog. Her finner de gjerne ut om hvordan det ligger an med psyken til de som har meldt seg på. Det er ganske belastende å delta på PH, både under oppholdet og tiden etter. Derfor må de være sikker på at påmeldte er i stand til å takle børen som kommer. Venninnen din har nok vist noen svakhetstegn under samtalen med psykologen vil jeg tro.

Anonymkode: 36360...570

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Martine16 skrev:

Fant nettopp ut at en venninne a meg hadde kommet m på paradise hotell forrige sesong. Men da hun møtte opp på sånn fysisk med de som jobber i crewet eller hva det kalles. Der fikk hun beskjed at hun ikkje kom videre pga hun hadde selvskadingsarr på armene. Disse var rundt 4/5 år gamle...

mener det er idioti, tenker alt og alle har sin rett til å vere med, om det er det de vil... tenker de hadde jo med Thea, hun overlevde anoreksi nervousa.. en psykisk lidelse som får utover det fysiske.. Det som har selvskadet, har eller har hatt en psykisk lidelse... og det er ingen skam, det har blitt et tabu for så alt for mange å snakke om dette og vise sine arr...

Du bør være glad for at hun ikke fikk være med. Det hadde gjort vondt verre!

Anonymkode: a722c...69e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er idioti å melde seg på slike program.

Anonymkode: a638a...24b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

De hadde et tilfelle i år der en person kuttet seg under innspillingen, så Vil nok helst unngå det skjer på nytt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg trodde at du mente at å være med på PH er selvskading. For mange av de som er med  så kan det oppfattes slik når man ser det på TV.

Anonymkode: 6875c...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...