Gå til innhold

Kul i underlivet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått en kul i underlivet som kjennes veldig godt. Den er på størrelse med en stor klinkekule eller kanskje en liten/halv golfball. Vanskelig å si akkurat.

Den sitter på den ene siden, ikke langt fra skjedeåpningen, og et godt stykke inni, bak kjønnsleppen. Det er altså ikke noe som ligger i hudoverflaten (som inngrodd hår), men litt lenger inn. Jeg kan kjenne den selv når jeg står rett opp og ned med bena samlet, og jeg ser den ene kjønnsleppen ser større ut enn den andre grunnet kulen. 

Den dukket opp ut av det blå på onsdag, jeg hadde hatt sex med kjæresten kvelden før.

Har googlet litt på nettet, og det ser heldigvis ut til at det er liten sjanse for at det er noe kreftrelatert, ettersom de mest vanlige formene for kreft i underlivet ikke har den type symptom. Det nærmeste svaret jeg har kommet er Bartholinitt, som kan høres sannsynlig ut.

Jeg skal reise til utlandet i to uker på neste lørdag og vil aller helst ha sett på det da, men jeg vet ikke om legen kan hjelpe meg med dette eller om jeg må til gynekolog? Det føles tåpelig å betale + reise til legen bare for å få bekreftet at det er det det er, og så må videresendes til gynekolog for å bli kvitt den. Gynekologen min er også kjempevanskelig å få time hos (generelt, men sikkert verre i sommer).

Har noen erfaring med det samme?

Anonymkode: facbd...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare en slags kvise da? Jeg får av og til en slik kul du beskriver, og etter en stund går det an å knipe den slik at pusset kommer ut. Det er sykt vondt, men etter den har sprukket blir alt helt vanlig igjen.

Anonymkode: b07e8...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bartholinitt som beskrevet over.

Endret av Lostintranslation
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare en slags kvise da? Jeg får av og til en slik kul du beskriver, og etter en stund går det an å knipe den slik at pusset kommer ut. Det er sykt vondt, men etter den har sprukket blir alt helt vanlig igjen.

Anonymkode: b07e8...8a0

Det er vel veldig forskjell i størrelse på sånne? Hvis en kvise blir en "golfball" er det vel som regel noe annet.

Anonymkode: facbd...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...