Gå til innhold

Krangling hjemme hos bonusbarnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et bonus barn på 8 år,og det siste året har barnet fortalt meg at det krangles jevnlig hjemme hos barnets mor og ny samboer.Barnet har spurt meg om krangling kan føre til at moren&samboeren går fra hverandre,om det er mulig å være kjærester selv om man krangler osv.Jeg syns dette er bekymringsverdig og hadde det vært min ex hadde jeg spurt hva som skjer hjemme hos de.Samboeren min har også hørt at barnet hans har fortalt om krangling,men har ikke kommentert det.Nå har jeg sagt til samboeren min at han må ta dette på alvor og spørre ex dama si hva som skjer hjemme hos de.Han svarte meg at det er normalt å krangle og at det sikkert ikke er noe å bry seg om.Jeg mener han ignorerer dette,fordi han tør ikke konfrontere moren.Hadde det vært oss dette gjaldt,hadde hun vært på tråden og spurt hva vi holdt på med,som kranglet så mye at barnet ble engstelig for at vi skal gå fra hverandre.Synes dere jeg overdriver?Det er jo ikke normalt å krangle hver uke eller?

Anonymkode: b31a7...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du aner ikke hvor mye de krangler. Et barn kan tenke at det krangles hver uke, mens det i virkeligheten er 1 gang i mnd... 

Ikke bland deg opp i dette, ikke din business. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt normalt nei. Du kan støtte barnet i det da, la hen ha dere til å fortelle hvordan det føles for henne. og så støtt henne "ja forstår at du blir litt trist når... litt redd når.. "

Anonymkode: 5d4c3...053

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde det vært oss dette gjaldt "  ok. Da har dere fått spørsmål fra moren om noe siden du "vet"?

Alle krangler! Det er helt normalt. Og det er unormalt at barn ikke liker det. Skal du virkelig bry seg i deres privatliv? Slutt a

Det er NORMALT at barn ikke liker det....

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

"Hadde det vært oss dette gjaldt "  ok. Da har dere fått spørsmål fra moren om noe siden du "vet"?

Alle krangler! Det er helt normalt. Og det er unormalt at barn ikke liker det. Skal du virkelig bry seg i deres privatliv? Slutt a

Det er NORMALT at barn ikke liker 

Nei alle krangler ikke!Har man et tøft liv med sykdom,dårlig økonomi,utroskap osv forstår jeg at man krangler,men har man akkurat kjøpt drømmehuset,er nyforelsket og frisk med gode jobber skjønner jeg ikke hvorfor det skal krangles.

Anonymkode: b31a7...c11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei alle krangler ikke!Har man et tøft liv med sykdom,dårlig økonomi,utroskap osv forstår jeg at man krangler,men har man akkurat kjøpt drømmehuset,er nyforelsket og frisk med gode jobber skjønner jeg ikke hvorfor det skal krangles.

Anonymkode: b31a7...c11

Hæ? Krangling er helt ok! Det er hverken farlig eller unormalt. Fuck lidenskap 🙂

Eller nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke noe med det. Det må bli opp til far til barnet om han vil ta det opp med de det gjelder. 

Anonymkode: 1719f...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kranglet i forhold,det går an å prate normalt om ting.

Anonymkode: b31a7...c11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min datter har kommet hjem og vært lei seg fordi faren og eksen kranglet mye, så tok jeg det opp med faren.

Jeg tok det opp fordi det fikk utover min datter, og hun hadde behov for å snakke om det, noe jeg ikke kunne gjøre da jeg ikke viste hva sin faktisk skjedde.

Hadde vært helt ok dersom min eks tok opp noe slikt med meg, angående meg og min mann. 

Anonymkode: 55b6c...34d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så bekymret hvorfor plukker du ikke opp telefonen å ringer selv? Mor blir nok bare glad for at du bryr deg om hennes datter sitt ve og vel. Enten så får du vite at datteren har nok overdrevet litt i uttalelsene sine eller så får du en saftig historie med tårer og da vet du at dere kanskje kan gjøre litt ekstra for datteren hans mens hun er hos dere slik at hun har noen positive opplevelser når det stormer hos mor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...