Gå til innhold

til deg som skriver sms og liker det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager er det så vanskelig for deg å ringe? er det ikke rett og slett bare feigt at du skal virke så kul med bare å skrive uten at du tar opp telefonen og faktisk ringer? 

Finnes det kvinner som velger å ringe og våger å bli kjent med en mann igjennom å snakke? 

Anonymkode: f1bb2...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager er det vanskelig for deg å skrive SMS? 

Anonymkode: 6369d...391

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å skrive. Og å faktisk møtes for å bli kjent da. 

Anonymkode: b5810...9ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig å ringe, men hvis man ikke kjenner folk så godt, prøver man gjerne å ta hensyn til at det kanskje ikke passer for den i andre enden. Når man sender SMS eller skriver på messenger, kan mottakeren selv velge når de vil svare. Dessuten virker det mindre påtrengende med en melding enn å ringe folk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeezes, hvorfor ikke ringe selv da?? Du har vel heller ikke sakt ifra at du vil de skal ringe istedenfor sms?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan til nød ringe. Men synes av en eller annen grunn telefoner er ubehagelige å ta, selv om jeg er supersosial og relativt oppegående, vil jeg påstå..

Selv med kjæresten tok det laang tid før vi ringte bare for å skravle. Hadde sikkert vært kjærester i over en mnd. Men siden første gang, har vi alltid snakket i en time++

Selv når mine beste venninner ringer, skal jeg være i et helt spesielt humør for å faktisk ta telefonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det JEG lurer på hvordan menn som ikke liker å sende meldinger og ikke liker å snakke i telefonen,hvordan klarer de å holde på interessen hos en dame. Jeg hadde hvertfall gått fort lei av en mann som mener at det ikke er nødvendig å snakke mellom hver date. Dater en sånn fyr nå å likte han godt i begynnelsen men når han aldri tar kontakt selv så mister jeg interessen for han. Hjelper ikke at han sier at han ønsker en date til om det skal være sånn at vi kun snakker sammen når vi møtes.

Anonymkode: 23683...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det JEG lurer på hvordan menn som ikke liker å sende meldinger og ikke liker å snakke i telefonen,hvordan klarer de å holde på interessen hos en dame. Jeg hadde hvertfall gått fort lei av en mann som mener at det ikke er nødvendig å snakke mellom hver date. Dater en sånn fyr nå å likte han godt i begynnelsen men når han aldri tar kontakt selv så mister jeg interessen for han. Hjelper ikke at han sier at han ønsker en date til om det skal være sånn at vi kun snakker sammen når vi møtes.

Anonymkode: 23683...aa1

jeg synes mannen er smart, blir fort veldig masete når kvinnen forventer svar per sms, ja, selv når hun ringer. Her er tonen veldig elementært for å forstå dette er den rette jeg vil utvikle et kjærlighetsforhold med.

Anonymkode: f1bb2...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg synes mannen er smart, blir fort veldig masete når kvinnen forventer svar per sms, ja, selv når hun ringer. Her er tonen veldig elementært for å forstå dette er den rette jeg vil utvikle et kjærlighetsforhold med.

Anonymkode: f1bb2...248

Jaja da blir det ikke noe på han :P

Anonymkode: 23683...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja da blir det ikke noe på han :P

Anonymkode: 23683...aa1

kjærlighet handler om så mye mer. 

Anonymkode: f1bb2...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja da blir det ikke noe på han :P

Anonymkode: 23683...aa1

hva skriver du for at han skal forstå du ønsker hyrdestund? skriver du dikt eller sender du bare toppløs bilde?

Anonymkode: f1bb2...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva skriver du for at han skal forstå du ønsker hyrdestund? skriver du dikt eller sender du bare toppløs bilde?

Anonymkode: f1bb2...248

Jeg er ikke etter bare en knullvenn så nei vi snakker ikke om sex eller sender hsn upassende bilder. Sex hadde kommet naturlig etter hvert hvis vi forsatte å date.

Anonymkode: 23683...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

.

Jeg er ikke etter bare en knullvenn så nei vi snakker ikke om sex eller sender hsn upassende bilder. Sex hadde kommet naturlig etter hvert hvis vi forsatte å date.

Anonymkode: 23683...aa1

naturlig og naturlig fru blom

Anonymkode: f1bb2...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.

Jeg er ikke etter bare en knullvenn så nei vi snakker ikke om sex eller sender hsn upassende bilder. Sex hadde kommet naturlig etter hvert hvis vi forsatte å date.

Anonymkode: 23683...aa1

Hvorfor ikke? Er helt naturlig, i tillegg til at du/dere holder spenningen oppe...

Åhh, du skulle sett det kunstverket jeg har arbeidet for.🔥🔥🔥

Anonymkode: 6dc7d...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...