Gå til innhold

Søke permisjon, men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal søke om en permisjon for å få fri fra jobb til en time hos sykehus. Må man legge ved innkallelsen eller holder det og skrive hvor man skal? Timen omhandler noe jeg gjerne ikke vil at noen skal vite. 

Anonymkode: 2583a...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer ann på. Jeg jobbet ett sted hvor vi ansatte måtte vise erklæring fra legen ( stemplet)  at vi hadde mødt opp til timen. Min fastlege skrev erklæringen, men gav klar beskjed hva han mente om slik invadering i privatlivet til ansatte. Nå var det fastlegen jeg skulle til, men skulle jeg ha tatt time hos en psykolog, en gynokolog, en kirurg, etc, så ville eieren av bedriften hvor jeg jobbet få tilgang til litt mer informasjon enn jeg mener de burde ha. 

Anonymkode: 1cbab...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ann på. Jeg jobbet ett sted hvor vi ansatte måtte vise erklæring fra legen ( stemplet)  at vi hadde mødt opp til timen. Min fastlege skrev erklæringen, men gav klar beskjed hva han mente om slik invadering i privatlivet til ansatte. Nå var det fastlegen jeg skulle til, men skulle jeg ha tatt time hos en psykolog, en gynokolog, en kirurg, etc, så ville eieren av bedriften hvor jeg jobbet få tilgang til litt mer informasjon enn jeg mener de burde ha. 

Anonymkode: 1cbab...a0b

Æsj, føler ikke at sjefen holder taushetsplikten sin her. 

Anonymkode: 2583a...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kopi av innkallingen og sladd privat informasjon? 

Anonymkode: db9d2...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta kopi av innkallingen og sladd privat informasjon? 

Anonymkode: db9d2...b29

Kan se om det lar seg gjøre. Det sto ingenting om at den skulle legges ved på skjemaet da. 

Anonymkode: 2583a...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder med å skrive at man har time på sykehuset. Arbeidsplassen din har ikke noe med hva eller hvem du skal til der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en arbeidsplass jeg jobbet på så krevde de kopi av innkallingen men vi sladdet over opplysninger som gikk på type undersøkelse eller hvilken avdeling det var på. Det er kun dato og tidspunkt som er interessant for arbeidsgiver.

Anonymkode: b349d...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...