Gå til innhold

Grådig venn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde et vosh hjemme hos meg i går å så det lå igjen en øl i dag tidlig. Jeg postet dette på felleschatten til gruppen og spurte om noen savnet den. Hun som hadde lagt den igjen spurte om jeg kunne ta den med når vi skal møtes nå i morgen på middag. 

Er ikke dette grådighet? Blir nesten litt flau på hennes vegne😳 Kan det ha noe med at hun er student? 

Anonymkode: 0c814...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør du om du reagerer så negativt på svar? Jeg hadde garantert ikke spurt om jeg hadde sett på noen som grådig om de svarte.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør, så er det vel fair at du tar den med. Kan jo hende hun ikke har spesielt god råd. Øl er dyrt.

Anonymkode: 7d4d3...c0f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte og venninna de svarte. Jeg ville også henta alkoholen min.

 

Anonymkode: e8677...035

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det selv, hadde sagt at den er min men at du kan beholde den. 

Synes derimot ikke at hun er grådig, hva er så ille med det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne lett bedt deg om å ta den med, har levd som student i 8 år. Om noen da hadde spurt om noen savnet den ølen, så hadde jeg sagt at du skulle ta den med. Så, da er jeg grådig da?..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du poster og spør. Og reagerer sånn når du får svar? Driver med du? Blir mer suspekt til deg enn at jeg syns hun er grådig? Intensjonen din med å poste var? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte jo hvem den var sin.

Anonymkode: 9fcac...598

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor spør du da? Så mange falske folk her i verden 🤨 

Anonymkode: 15524...4a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du egentlig "gjerrig" eller gnien, men skriver "grådig"?

Man er vel ikke grådig fordi man vil ha tilbake sin egen øl, når noen faktisk legger ut et innlegg og spør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha😁 DU spør om noen savner en (1!) øl... Muligens noen i gruppa synes det er en smule spesielt også😂? Det hadde vært interessant å høre hva du HI hadde forventet å få til svar? Regner med du ønsket tillatelse til å beholde den, men da er det vel du som er grådig, eller....?

Anonymkode: 66cce...a9b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager spurte du om noen savner 1 øl med mindre du syntes det var greit å gi den tilbake til eieren? :klo: 

 

Anonymkode: 62d98...5dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde et vosh hjemme hos meg i går å så det lå igjen en øl i dag tidlig. Jeg postet dette på felleschatten til gruppen og spurte om noen savnet den. Hun som hadde lagt den igjen spurte om jeg kunne ta den med når vi skal møtes nå i morgen på middag. 

Er ikke dette grådighet? Blir nesten litt flau på hennes vegne😳 Kan det ha noe med at hun er student? 

Anonymkode: 0c814...86a

Så frekk du er, bruker hersketeknikker mot venninna di.

Glad jeg ikke har deg som venn, dårlige venner er det verste man kan ha. Slik som du viser at du er.

Anonymkode: 0c581...b17

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du signaliserer at du vil ha ølen hentet når du etterlyser eieren... 

Jeg ville ikke hentet en enslig øl på eget initiativ, men når noen på liv og død må etterlyse eieren av en liten enhet så hadde jeg tatt hintet og svart det samme som venninnen til TS. 

Anonymkode: 120b9...e15

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel grådig å lage en sak ut av at noen vil ha tilbake ølen sin fordi man vil ha den selv. 

Anonymkode: a9cd9...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først så spør du! Etterpå er hun grådig🤣🤣

Anonymkode: 04850...aaa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke være grådig for å ha tilbake en øll. Hvis hun er student, er jo øll ganske dyrt og jeg skjønner hvis hun ville ha den tilbake. Hun kan ikke være grådig for å ville ha tilbake noe som er hennes.

Anonymkode: 05ea5...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kanskje en bittelitt smule gnien, som er forståelig når hun er student. Du derimot er den grådige, du ville åpenbart ha den ølen selv og fisker etter tillatelse i stedet for å bare spørre rett ut.

Anonymkode: b0cb5...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det har med grådighet å gjøre? Er vel helt normalt å ville få tingene sine tilbake om man glemmer noe?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...