Gå til innhold

Kollega snakker dri** om meg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en kollega på jobb som ignorerer meg og snakker dritt om at jeg ikke er noe særlig flink eller klok på det jeg har å gjøre med på jobb! Jeg driter i henne og  hva henne mener om meg. Men hun har ingen grunn til å snakke slikt om meg på jobb. Hun ignorerer meg og snakker til kollega ved siden av meg uten å hilse. Hun kom med kaffe til henne for noen dager siden og gikk rett forbi meg. Er like før jeg sprekker snart. Hun kjenner ikke meg.og tror jeg faktisk ikke vet hva hun pønsker på. Hva skal jeg gjøre dere?

Anonymkode: 3842f...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det opp med vedkommende.

Anonymkode: 61be9...e45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med vedkommende før du snakker med leder hvert fall. Dersom det ikke fører noen vei kan du bare heve deg over det, for du vet jo selv hun ikke har noe grunnlag for sine uttalelser. Lykke til :blomst:

Anonymkode: 24ee4...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er en kollega på jobb som ignorerer meg og snakker dritt om at jeg ikke er noe særlig flink eller klok på det jeg har å gjøre med på jobb! Jeg driter i henne og  hva henne mener om meg. Men hun har ingen grunn til å snakke slikt om meg på jobb. Hun ignorerer meg og snakker til kollega ved siden av meg uten å hilse. Hun kom med kaffe til henne for noen dager siden og gikk rett forbi meg. Er like før jeg sprekker snart. Hun kjenner ikke meg.og tror jeg faktisk ikke vet hva hun pønsker på. Hva skal jeg gjøre dere?

Anonymkode: 3842f...950

Enten konfronterer du henne eller så driter du i det. Fortell hvordan du føler det, og la henne beskrive hvordan hun ser på situasjonen. Ser ikke helt hva en leder har i denne saken å gjøre. Har du en jobb er du voksen nok til å deale med slike ting.

Anonymkode: 42853...667

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig, spesielt med kvinner.

Anonymkode: 979d3...b97

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun høres umoden ut, ikke oppdratt riktig, og evner ikke oppføre seg hverken høflig eller profesjonelt..Usikker på hva man kan forvente av et slikt lavkvalitetsmenneske..Tenker at slike folk trenger å blir styrt ovenfra, siden de ikke evner å styre seg selv. Kan ta opp "dårlig arbeidsmiljø" uten å peke ut direkte henne. 

Anonymkode: fb01e...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...