Gå til innhold

Blitt kredittvurdert uten tilsynelatende grunn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ferie og satt og vurderte å bestille noe på nett her om dagen. Fordi jeg ikke hadde lyst til å betale med kredittkort tenkte jeg at jeg kunne bestille med klarna. Etter å ha vurdert kjøpet så bestemte jeg meg for å vente til min bedre halvdel hadde sett varene. Dagen etter dumpet det ned et varsel om gjenpartsbrev i mailen min. 

Dobbeltskjekket at jeg ikke allikevel hadde bestilt noe dagen før, men hadde ikke det. 

Hørte med klarna hvorfor de hadde gjort en kredittvurdering, og fikk beskjed om at de en gang i blandt oppdaterte sine opplysninger. I følge klarna sine sider har jeg 63øre utestående hos dem, og ifølge kundeservice hadde ikke noe utestående.. 

Er det innafor? 

Anonymkode: ea184...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt kom du i kjøpet?

Du valgte betal med Klarna? Og så trykket på OK eller neste? Da trigger du en sjekk. 

Om det er innafor, skal jeg ikke vurdere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Zalando du har vært inne på? Leste en annen tråd her inne om folk som bare hadde logget inn på Zalando men ikke kjøpt noe som helst, og som ble kredittsjekket etterpå.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom så langt som til betalingsalterativ, der du kan velge mellom kort/konto, trykket ikke ok herfra(neste var bestill), men husker jeg trykket på delbetalingen for å se alternativene de kunne tilby, kanskje dette utløste det? 

Det var ikke Zalando, var en nettside med posters/bilder. 

Takk for svar😊

Anonymkode: ea184...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...