Gå til innhold

Dødfødsel - hvordan kom du videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man må jo bare, komme seg videre.  I starten tok jeg en time om gangen. Etter begravelsen som jeg planla og som ble veldig personlig og passet et nyfødt barn bygget jeg meg gradvis opp med gåturer, gråt og hørte på musikk og ryddet bort utstyr når det passet meg. Er det lenge siden du mistet?

Anonymkode: 6638a...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at tråden ble flyttet hit, færre ser den da. Hvordan går det? 

Anonymkode: 6638a...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en dag av gangen ❤️ la deg selv få rom til å sørge skikkelig, vær egoistisk og ta hensyn til deg selv, og ikke hva andre rundt mener/forventer. Jeg ble med i sorggruppe på sykehuset, det var veldig nyttig. Var veldig mange rundt meg som brydde seg, og fikk snakket veldig mye om det, det hjalp også. 

Sender en klem ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det lurer jeg også på ... hvordan komme seg videre ..hvordan leve dagene ...

vi mistet våres sønn 20 juli 19 .Han døde i mors liv .Jeg var gravid i 8 mnd. Hele svangerskapet var helt fint .. så plutselig fant de ikke hjertelyd. Så hva nå? ..tomheten .. savnet ..alt ..

Anonymkode: 14796...a49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.7.2019 den 10.25, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: c820e...257

Ambefaler at du finner dagboka til Sobril. Hun har slettet brukeren sin, men jeg mener dagboka er her fortsatt. Les sobril sine innlegg så får du en sterk historie, både om døden og livet etterpå. 

Anonymkode: 5c9b0...62b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor jeg finner denne dagboken. Er ikke så ofte inne på kvinneguiden 

Anonymkode: 14796...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor jeg finner denne dagboken. Er ikke så ofte inne på kvinneguiden 

Anonymkode: 14796...a49

 

Her er den

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...