Gå til innhold

Oppdretter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok kontakt med en oppdretter på Facebook for to uker siden og spurte om hun ventet ett kull om ett år eller to. Fikk ikke noe svar. Kan jeg bare anta at hun ikke vil at jeg skal kjøpe valp fra dem nå? 

Anonymkode: 326fc...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være mange årsaker til at de ikke har svart, ikke nødvendigvis at de ikke ønsker deg som kjøper. Jeg tror mange oppdrettere får veldig mange henvendelser og derfor blir litt slappe med å svare foruten når de har konkrete planer og ønsker å få kjøpere til det aktuelle kullet. Var i ditt ståsted for en mnd siden ca, kontaktet veldig mange ulike oppdrettere innen en spesifikk rase jeg var interessert i. Kun et fåtall gadd å svare meg... tror at hadde de hatt valper der og da så ville de garantert vært mer "på"...

Anonymkode: 664a7...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdrettere kan være utrolig dårlige på å svare, så jeg ville ikke antatt at hun ikke vil ha deg som valpekjøper med en gang. Vent litt lenger, og eventuelt ring dem dersom du ikke får svar. En seriøs oppdretter vil gjerne snakke og helst møte potensielle valpekjøpere før de avslår dem. Du virker dessuten mer seriøs om du tar mer kontakt og eventuelt ringer.

Som AB...833 sier; de får mange henvendelser og kan være slappe med å svare de som ikke er helt konkrete med planene sine eller ønsker valp langt frem i tid. 

Anonymkode: 19094...162

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...