AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Skrevet 19. juli 2019 Hva er vitsen? Er det ikke da like greit å kutte all kontakt, istedenfor å skrive med hverandre i flere dager, uker og måneder uten å faktisk møtes?🙄😅😂 Anonymkode: d8022...448 2
frubaluba Skrevet 19. juli 2019 #2 Skrevet 19. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er vitsen? Er det ikke da like greit å kutte all kontakt, istedenfor å skrive med hverandre i flere dager, uker og måneder uten å faktisk møtes?🙄😅😂 Anonymkode: d8022...448 Jeg hadde en sånn en og til slutt sa jeg til han at vi burde møtes, men da lo han det bort og det var åpenbart bare et tidsfordriv for han, så jeg sa til slutt at jeg ikke skal plage han mer og slettet han overalt. Ikke noe vits. 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Skrevet 19. juli 2019 39 minutter siden, frubaluba skrev: Jeg hadde en sånn en og til slutt sa jeg til han at vi burde møtes, men da lo han det bort og det var åpenbart bare et tidsfordriv for han, så jeg sa til slutt at jeg ikke skal plage han mer og slettet han overalt. Ikke noe vits. Takk! Er det jeg tenker vil skje her også. Ser ikke vitsen med å kaste bort tid og følelser på et menneske om vi aldri skal møtes. Anonymkode: d8022...448 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #4 Skrevet 19. juli 2019 Jeg sendte meldinger med en i over 6 mnd, men så møttes vi og nå er vi gift Anonymkode: 87854...a3e 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #5 Skrevet 19. juli 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte meldinger med en i over 6 mnd, men så møttes vi og nå er vi gift Anonymkode: 87854...a3e Gratulerer! Hva var årsaken til at dere ikke møttes på 6 måneder? Anonymkode: d8022...448 1
Gjest Nimbi Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Ts har dere fortsatt kontakt eller har du slettet han?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 Å ikke møtes på noen uker er ikke så rart, men måneder hvis man bor i nærheten blir litt pussig. Anonymkode: cd471...0d5 2
Bix Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 (endret) Og hva er galt i å skrive med hverandre uten å møtes; er ordet "romantikk" gått helt av moten slik at man ikke lenger kan være venner og dele hverandres tanker og følelser uten å noensinne møte hverandre ...? En av mine aller, aller beste venner var en venninne jeg brevvekslet med i mange år - altså lange, personlige, håndskrevne brev i posten som det var utrolig koselig å få og lese, ikke tre-ords-meldinger på Facebook - og enda vi var gode venner og til og med bodde i samme by en stund, møttes vi aldri ansikt til ansikt. Et fantastisk vennskap i en tid der ikke alt var like overfladisk som det er nå. For er det ingen som føler at denne velg-og-vrak-mentaliteten man har idag der man sveiper frem og tilbake på en skjerm for å avgjøre om et menneske er "godt nok", og deretter "dater" ukens utvalgte slik at man kan havne i sengen fortest mulig før man uken etter satser på en ny partner, fører til at man går glipp av noe vesentlig; evnen til å se noe i et annet menneske som man ikke vil få øye på om man skal få alt man ønsker seg fortest mulig? For å sammenligne - når fattige barn i gamle dager fikk julegave, var det noe man så frem til, lengtet og drømte om i lang tid før julekvelden, og når barnet omsider kunne pakke opp gaven, var det snakk om genuin glede, og en sliten dukke eller teddybjørn kunne bli barnets beste venn i mange år. I dagens bruk-og-kast-samfunn der mange barn får omtrent alt de peker på året rundt, og julekalenderen har gaver hver dag, er barnerommene overfylte av leker som ikke blir lekt med, mens ungene selv er mer stresset enn noensinne. Hvis det man har større tilgang til idag enn i gamle dager - nemlig materielle goder, frihet til å bytte partner så ofte man vil og fri sex - skal være svaret på lykke; hvorfor er det da så mange som ikke føler seg lykkelige ...? Endret 30. juli 2019 av Bix 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 29 minutter siden, Bix skrev: .. er det ingen som føler at denne velg-og-vrak-mentaliteten man har idag der man sveiper frem og tilbake på en skjerm for å avgjøre om et menneske er "godt nok", og deretter "dater" ukens utvalgte slik at man kan havne i sengen fortest mulig før man uken etter satser på en ny partner, fører til at man går glipp av noe vesentlig; evnen til å se noe i et annet menneske som man ikke vil få øye på om man skal få alt man ønsker seg fortest mulig? Joda, det kan være grunner for å vente med sex. Men til slutt må jo kjærester møtes. Anonymkode: cd471...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 Jeg pratet med en jente her inne på KG i 2 år før vi møttes, men det var fordi jeg er paranoid og trodde hun catfishet meg, selv om hun sendte snap av seg selv osv. Vi pratet sammen fordi vi var venner. Nå er hun i et forhold og har det bra håper jeg. Prater ikke så ofte med henne lenger. Det er litt synd, for hun er en bra person og jeg savner henne litt. Anonymkode: ee65d...c7d
Bix Skrevet 31. juli 2019 #11 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Joda, det kan være grunner for å vente med sex. Men til slutt må jo kjærester møtes. Anonymkode: cd471...0d5 Vel - må og må ... Her kan man lese om en irsk kvinne som giftet seg med et spøkelse; hun var 45 og han 300, så aldersforskjellen var ikke mer enn 255 år. Slik at om det stemmer at stor aldersforskjell gir stabile forhold, har brudeparet fortsatt mange lykkelige dager foran seg. Om bryllupet skyldes stormende kjærlighet fra begge sider, eller behov for medieoppmerksomhet, skal likevel være usagt. Jeg er også litt usikker på hva som vil skje om brudgommen en dag går lei og vil skilles; kommer skilsmisseerklæringen til å bli fremsatt ved hjelp av bankelyder eller gruoppvekkende stønn i nattens mulm og mørke? For ikke å snakke om barneoppdragelsen, der det muligens kan oppstå visse uenigheter både som følge av aldersforskjellen og andre forskjeller; det er nå ikke så enkelt å be et spøkelse om å skifte bleier, eller hilse på læreren på et foreldremøte. Endret 31. juli 2019 av Bix
Egenskap Skrevet 31. juli 2019 #12 Skrevet 31. juli 2019 det blir drøyt iallfall når man har oppnådd kontakt at man ikke ringer engang. Men kun skriver til hverandre. Det gir jo ingen mening, og etter 3 måneder skriving og møtes så finner man ut det finnes ingen kjemi.Det blir drøyt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #13 Skrevet 31. juli 2019 16 timer siden, Nimbi skrev: Ts har dere fortsatt kontakt eller har du slettet han? Vi har fortsatt kontakt.😔 Anonymkode: d8022...448
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #14 Skrevet 31. juli 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Å ikke møtes på noen uker er ikke så rart, men måneder hvis man bor i nærheten blir litt pussig. Anonymkode: cd471...0d5 Helt enig. Anonymkode: d8022...448
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #15 Skrevet 31. juli 2019 13 timer siden, Egenskap skrev: det blir drøyt iallfall når man har oppnådd kontakt at man ikke ringer engang. Men kun skriver til hverandre. Det gir jo ingen mening, og etter 3 måneder skriving og møtes så finner man ut det finnes ingen kjemi.Det blir drøyt. Vet. Er lei. Anonymkode: d8022...448
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #16 Skrevet 31. juli 2019 Det er en viss andel mennesker i dette landet som har veldig introverte, har sosial angst, helseangst mm. som ikke takler tanken på fysisk kontakt og enda mindre det å ha sex med noen. Det betyr ikke at de ikke ønsker kontakt, men de ønsker det på sine premisser. Via internett, brev, telefon osv. De har det fint med å ha avstandsforhold, telefonsex, og kik-samtaler gjennom dagen. Anonymkode: 18557...629 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #17 Skrevet 31. juli 2019 Det kommer vel litt an på hvor og hvorfor man skriver med hverandre. Er det en dating app så er det rart. Er det et annet sted så er det vel ikke alle som har behov for å møtes. Det kommer vel og litt an på om man har mulighet til å møtes, og hva som er hensikten til de to. Når jeg melder med noen vil jeg alltid møtes, da jeg ikke er interessert i nett venner. Hvis de ikke vil, eller utsetter, så gidder jeg ikke mer. Men så liker jeg heller ikke chatting, og meldinger. Anonymkode: 78ee2...b39
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #18 Skrevet 31. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en viss andel mennesker i dette landet som har veldig introverte, har sosial angst, helseangst mm. som ikke takler tanken på fysisk kontakt og enda mindre det å ha sex med noen. Det betyr ikke at de ikke ønsker kontakt, men de ønsker det på sine premisser. Via internett, brev, telefon osv. De har det fint med å ha avstandsforhold, telefonsex, og kik-samtaler gjennom dagen. Anonymkode: 18557...629 Ja, da er ikke det noe for meg. Desverre. Anonymkode: d8022...448
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #19 Skrevet 31. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer vel litt an på hvor og hvorfor man skriver med hverandre. Er det en dating app så er det rart. Er det et annet sted så er det vel ikke alle som har behov for å møtes. Det kommer vel og litt an på om man har mulighet til å møtes, og hva som er hensikten til de to. Når jeg melder med noen vil jeg alltid møtes, da jeg ikke er interessert i nett venner. Hvis de ikke vil, eller utsetter, så gidder jeg ikke mer. Men så liker jeg heller ikke chatting, og meldinger. Anonymkode: 78ee2...b39 Enig, slik blir det fra min side. Anonymkode: d8022...448
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #20 Skrevet 31. juli 2019 Synes de som ikke vil møtes, eller har tenkt til å møtes, må være ærlig å si det rett ut tidlig i kontakten. For da har jo motparten et valg og kan eventuelt droppe kontakten. Jeg skrev med en fyr fra en datingside i 8 mnd. og han fant stadig unnskyldninger for å utsette å møtes. Han bodde på en annen kant av landet også da, men likevel. Etter 8 mnd hadde vi snakket om at NÅ skulle vi møtes, men da bare "forsvant" han og skrev aldri til meg igjen. Hva faen er galt med sånne menn? Men jeg jeg har lært av dette, og skriver aldri med noen i lengre tid uten å møtes. Anonymkode: 08af6...1da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå