AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #1 Del Skrevet 19. juli 2019 Har du hatt det selv? Anonymkode: 7ec41...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #2 Del Skrevet 19. juli 2019 Har det hver gang jeg har sex husker ikke hvordan det føltes med kondom. Men viktig med beskyttelse før du får fast partner, annet prevensjonsmiddel. Anonymkode: a0527...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #3 Del Skrevet 19. juli 2019 Har samboer. Har kun sex uten. Utrolig deilig Anonymkode: f7426...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. juli 2019 #4 Del Skrevet 19. juli 2019 Best, uten tvil. Men ved tilfeldig sex er ikke risken verdt det, da er det viktig å beskytte seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #5 Del Skrevet 19. juli 2019 Liker kondom jeg! Så slipper jeg søl 😁 Anonymkode: 7f732...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Del Skrevet 19. juli 2019 Det er utrolig mye bedre enn med. Dessverre nekter dama piller, så da blir det kondom. Anonymkode: afa01...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 19. juli 2019 #7 Del Skrevet 19. juli 2019 Mye søl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 19. juli 2019 #8 Del Skrevet 19. juli 2019 Ja manhe gangre, der et eet deiligsre, kondpm bl7r unaturli 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #9 Del Skrevet 19. juli 2019 Bruker ikke kondom. Anonymkode: 54097...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #10 Del Skrevet 20. juli 2019 I dag får man jo veldig tynne kondomer fra noen merker, synes det er praktisk å samle sølet der selv. Jeg er mann da 🙂 Men er det virkelig så stor forskjell med de tynneste? Kondomeriet har en som heter air-thin eller noe. Veldig tynn. Anonymkode: be4f5...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #11 Del Skrevet 20. juli 2019 Men jeg støtter å bruke det, hormonpiller til kvinner er noe herk. Evt spiral da, om hun vil. Anonymkode: be4f5...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #12 Del Skrevet 20. juli 2019 Mye bedre med kondom enn uten. Klarer å slappe av mye mere når jeg bruker kondom Anonymkode: 8d2cd...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 20. juli 2019 #13 Del Skrevet 20. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt det selv? Anonymkode: 7ec41...5f8 Jeg har det alltid tilgjengelig i nattbordskuffen. Jeg har alltid forlangt at de jeg har ligget skal bruke det. For meg er det en selvfølge. Mora mi er i 50-åra, hun har aldri brukt kondom og har hatt de fleste kjønnssykdommene. Jeg har sagt til henne minst ti ganger at det er viktig å bruke kondom, selv om hun er ferdig med overgangsalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. juli 2019 #14 Del Skrevet 20. juli 2019 Nå skal jeg ikke moralisere for mye her, men mtp på spørsmålet ditt så tror jeg du er ganske ung og uerfaren. Sex uten kondom er noe du ikke bør ha så fremt du ikke er i et fast og stabilt forhold. Sikker sex er viktig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FactsOverFeelings Skrevet 20. juli 2019 #15 Del Skrevet 20. juli 2019 Kondom er bare for ONS eller oppstartsfasen i forhold, før begge har sjekket seg. Brukes ikke ellers, avstår heller fra sex da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Patrol Skrevet 20. juli 2019 #16 Del Skrevet 20. juli 2019 (endret) Har hatt lite ONS, nesten kun sex med samme partner. Så da utgår kondom. Nå er jeg sterilisert... så behovet med kondom hadde kun vært ved ONS! Endret 20. juli 2019 av Paw Patrol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 20. juli 2019 #17 Del Skrevet 20. juli 2019 1 minutt siden, Paw Patrol skrev: Har hatt lite ONS, nesten kun sex med samme partner. Så da utgår kondom. Nå er jeg sterilisert... så behovet med kondom hadde kun vært ved ONS! Hvorfor steriliserte du deg egentlig? (Du må såklart ikke svare) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 20. juli 2019 #18 Del Skrevet 20. juli 2019 35 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Kondom er bare for ONS eller oppstartsfasen i forhold, før begge har sjekket seg. Brukes ikke ellers, avstår heller fra sex da. Det er jo tilfeller hvor kvinner ikke ønsker (kan) å bruke hormonprevensjon. Da vil jeg si det er betraktelig bedre med kondom enn å avle fram et helt fotballag😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Patrol Skrevet 20. juli 2019 #19 Del Skrevet 20. juli 2019 37 minutter siden, Ta imot Jesus skrev: Hvorfor steriliserte du deg egentlig? (Du må såklart ikke svare) Rett og slett fordi jeg har to barn og er ferdig med den biten. Ikke værre enn det. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VKM Skrevet 20. juli 2019 #20 Del Skrevet 20. juli 2019 Har bare sex med kondom de første gangene med ny partner. Har bare faste sexpartnere (kjærester). Blir uten kondom når jeg er trygg på at de har testet seg osv. Går uansett på pilla så er ikke redd for graviditet, gjør det med tanke på kjønnssykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå